• Längtandsfull

är era (mannens och kvinnans) ringar i samma stil?

ja frågan är alltså om era ringar ser likadana ut om man bortser från att kvinnan har diamanter eller liknande..

• Svar på tråden är era (mannens och kvinnans) ringar i samma stil?
  • Längtandsfull

För att formulera det annolunda ... Ser men att era ringar hör ihop?

• Längtandsfull

så fina =) Ja det är ju lite kul om ma ser att dom hör ihop..

• Chicita

Våra hör inte bara ihop utseendemässigt, dom har en historia bakom sig. Och krumelurerna på utsidan är inte bara dekorativa.
    Det är text som betyder något för oss (även om det bara är det vanliga, namn och datum på förlovningsringarna och Amor Vincit Omnia på min vigselring med en grön och en vit diamant) Glad

Egentligen tycker jag inte att det spelar någon roll om det syns att dom hör ihop.
    Det viktigaste är att man trivs med den ring man själv har på fingret för annars vill man ju inte använda den... 

• sommaren13

Våra hör inte ihop, min är slät med hjärtformade diamanter och hans är helt slät och bredare. Han kommer antagligen att göra en *pusselring* av sin och ha en vigselring i titan som är ihoppusslad med förlovningsringen som är i guld.
    Min vigselring är i guld, med en större diamant upptill och tre st mindre på vardera sidan.
    För oss så spelar det ingen roll att vi har olika. Vi har olika smak helt enkelt.

• Tooie

våra kommer bli ganska lika men ändå inte... hans är mer rundad och mina kommer bli något något kantigare. mina ringar kommer göras efter min egen designe eftersom vi kommer ta gammalt guld vi har för att tillverka mina ringar. min förlovningring jag hade från början har blivit för stor efter ett rejällt viktras så vi valde att göra om...

• MTB

Våra hör ihop, min är borstad rödguld med en diamant och hans är bredare i borstat rödguld. Han kommer bara att ha en ring medans min vigselring också kommer att bli en slät borstad rödguld, så får man sätta dit diamanter vid ett senare tillfälle.

• knackamackadam

Nej, inte alls. Våra första gjorde det men sedan när vi bestämde när vi skulle gifta oss köpte vi nya. Eftersom vi ska ha ringarna länge så tyckte vi att det viktigaste var att vi var och en hade den ring vi mest ville ha. Känner mig verkligen inte mindre förlovad nu än innan

• Pagnie

inte ett dugg. jag har en trestensring som förlovningsring och kommer ha två vigselringar en 3 mm skena med diamanter nästan hela vägen runt och en 4 mm med två diamantrader som löper omlott i mitten. allt i vitguld. han har en vitguldsring med rak skena halva och länkar resten och så har han som en fyrkant i mitten med 9 diamanter i.
    Så natt och dag ungefär.

• PiaB

Ja våra ringar är likadana. Det var vikigt för oss, eller iaf att de skulle likna varandra. Men vi hittade ringar, både förlovning och vigsel, som passar både tjej och kille som vi föll för. Och som alltså är helt likadana.

Svar på tråden är era (mannens och kvinnans) ringar i samma stil?