• hannijohanna

Hjälp mig välja! Värsta beslutsångesten! ;)

Ska man välsa organza eller sidenband?! 
    Min blivande man och jag tycker olika xD

• Svar på tråden Hjälp mig välja! Värsta beslutsångesten! ;)
  • Millisch

Jag diggar organzan mer =)

• Chicita

Varför inte blanda?
    Varannan organza och varannan stol med siden? (Typ att alla tjejer får sidenband och alla killar organza - eller tvärt om)

Det kan också bli riktigt snyggt om det är ton i ton och då får ni båda som ni vill.
    Det är ju en enkel grej att kompromissa på Glad 

• CatarinaN

Organza tror jag blir snyggare på stolarna. När ska ni gifta er? Organza känns mer vår sommar och siden höst/vinter.

• Pillan

Jag håller med om det där att siden känns höst/vinter och organza vår/sommar.

• karamell

Jag tycker organza, beställde det nyligen och fick det hem, blev jättenöjda =)

• daniiel
    Grodprinsens brud skrev 2013-01-07 19:43:17 följande:
    Jag tycker att sidenband känns lyxigare för att snurra till det lite...
    Haha tänk vad smaken kan vara som baken ;)

Jag tycker siden lätt ser lite billigt och tungt ut på något sätt, medan jag tycker organzan ser lätt, fräsch och lite mer lyxig ut :P

Nåja, det kommer säkerligen bli fint oavsett :)
  • Mmmaria

Sidenband.Det ser lyxigare ut tycker jag. Gillar iofs Chicitas idé om blandat. Det kan bli effektfullt om nyanserna passar.

• maxmamma

Jag tycker Organzabanden var snyggast. Har själv införskaffat röda såna band till mitt bröllop. Tycker Organzabanden känns fräschare o mer levande ut om du förstår hur jag menar.

• hannijohanna

Tack för alla fina svar! :) Det blir organza eftersom vi gifter oss i slutet av juni :) Känns lite mer sommrigt :)

Svar på tråden Hjälp mig välja! Värsta beslutsångesten! ;)