• Heart80

Favoritkärlekssånger

Har länge tänkt att jag vill sätta ihop ett Medley av kärleksförklarande låtar till min man. Jag tänker att det vore mysigt att ladda mp3-spelare med massa låtar och ge tillsammans med ett brev på bröllopsdagens morgon. Vi sover inte tillsammans utan är med respektive del av bröllopsföljet. Så... Nu hoppas jag att ni hjälper mig att få fram de bästa/era favoritlåtar. Stilen på musiken är inte jätteviktig utan snarare stämningen och innerbörden. Håller tummarna för att jag får er hjälp!! :)

• Svar på tråden Favoritkärlekssånger
  • Elyea

Av någon anledning har ajg blivit förälskad i två av Randy Travis låtar, Forever and ever amen och If I didnt have you :)

Härlig idé i övrigt :)
    Lycka till! 

• PiaB

Åh det finns ju massor och vilken kul idé!

Jag fullkomligt älskar Coldplays Fix you och som tur är älskar min blivade den också. Vi ska gå in till den om det är okej för prästen

• Heart80

Vilka härliga tips!! Elyea; tack, känns verkligen kul att jag kom på det. Ingen av oss kommer hålla tal på festen. Detta blir mitt "tal". PiaB; Går säkert bra att gå in till :)

• MiaCilla

The Power Of Love med Frankie Goes To Hollywood.........en alldeles underbar låt!! =)

Lycka till!!

• JonnaDennis

Christina Perry-Thousand years är helt underbar tycker jag, den ska vi dansa första dansen till på vårat bröllop:)

• TheD

Mariah Carey - "Hero"

Sarah Dawn Finer "Kärleksvisan" (älskar den. Min kompis sjöng den på bröllopet :))

Bryan Adams kan man plocka från.

Ännu en klassiker: "I swear" - All 4 One

Nick Lachey "This I swear"

"Take me to your heart" sök påå youtube. Jag kan inte lyssna utan att gråta.

• Miss JH

Somebody-depeche mode och Utan dina andetag-Carolina Wallin Perez

• TheD

"The way you look tonight" - välj vilken artist ;) Sinatra är väl originalet.

• tovemaja

Alltid Dig Nära - Sofia Karlsson, Love Story - Taylor Swift, Come What May - Nicole Kidman, Vem Tänder Stjärnorna - Eva Dahlgren

Finns massa, massa fler men dess kommer figurera på vårt bröllop i alla fall!

Lycka till

Svar på tråden Favoritkärlekssånger