Hur ska det gå med mig?
Jag är en 2 barnsmamma som har varit hemma med barnen sen dom föddes den äldste är snart 3 år och den yngsta 1 år.
Saken är den att jag gick aldrig gymnasiet jag jobbade istället under ca 1 år, sen träffade jag min m2b och jag flyttade till honom som bodde långt bort. Sen dess har jag varit hemma, först var det för att jag blev gravid och blev så fruktansvärt illamående i hela 43 veckor så jag kunde inte jobba sen kom ju våra barn och vi bestämmde att jag skulle vara hemma och ta hand om dom så dom slapp gå på dagis.
Vi har nu när barnen kom flyttat tillbaka till min hemstad och jag älskar att vara hemmamamma!
Men jag bröjar oroa mig för framtiden, vad händer med mig när barnen börjar skolan?
Jag är så fruktansvärt rädd för förändringar och nya människor... Jag kom påmig själv igår att bli superstressad av att min sambo satt på "min" plats i soffan och jag på hans...
Jag klarar inte att kasta mig ut i arbetslivet, jag klarar inte att gå till en skola med massa människor... Vi villflytta till en annan stad men jag blir så fruktansvärt deprimerad varje gång vi flyttar och trivs inte alls bara för att jag inte klarar förändringar..
Vad ska jag ta mig till?? Vill för både mig och min familjs skull få ordning på mig..