• lollan

Hur blir det snyggast?

Har ett litet smärre bekymmer som jag hoppas någon där ute kan hjälpa mig medCoolJag har en förlovningsring i guld. Men tyvärr använder jag inte så mycket guld till vardags utan det är silversmycken som gäller. Min fråga är hur ni tycker vi ska tänka när det gäller vigselring. Vill ju att den ska passa med förlovningsringen. SKa man satsa på en i vitguld då? Blir det snyggast? Gillar ej de där comboringarna (ialla fall ej dom jag sett hittills) eller vilka snygga alternativ finns?
    tack för hjälpen

• Svar på tråden Hur blir det snyggast?
  • SaraJoakim

Jag vet inte riktigt, men vitt guld, stål och platina följer ju alla det "silvriga temat" :) Då blir det ju en smaksak i vilket material du känner för och vilken utformning på ringen du önskar. :)

• Chicita

Tänk att du ska hitta en ring du tycker om.

Strunta i hur dom passar ihop. Båda ringarna representerar olika stadier i ditt liv. Så det gör inget om dom inte matchar Glad 
    Jag tycker bara att det är charmigt faktiskt... 

• Jonnaan

Jag har samma. Vi har förlovningsringar i rött guld och jag är egenrtligen mer för silver/vitt guld så då tar jag helt enkelt vigselringen i vitt guld. :) Kommer göra om våra förlovningsringar till helt plana kantiga och sedan blir vigselringen samma plana kantiga med några stenar! Kommer jag trivas alldeles ypperligt med! :O) Sen kan du ju även göra om din ring och lägga till vitguldstillägg om du vill ha det istället! Var inte alls fasligt dyrt då vi kolla iaf :)

Svar på tråden Hur blir det snyggast?