• Vicke01

Duktig frisör i Göteborg?

Jag vill ha tips på frisörer i Göteborg som verkligen SER vilken stil man passar i.

Jag kan själv inte föreställa mig hur t.ex. klippning, färg och uppsättning ser ut innan det är helt klart så jag vill hitta en frisör jag kan lita på. Främst är det uppsättningen jag ska ha på bröllopet jag behöver hjälp med. Lite idéer har jag ju, men vill inte säga till "vem som helst" att jag vill ha det på ett visst sätt för att sedan upptäcka att det ser för j-ligt ut. Man vill ju vara fin på den stora dagen

• Svar på tråden Duktig frisör i Göteborg?
  • ThereseV

Jag är jättenojjig när det kommer till frisörer så nu när jag var tvungen att klippa mig sist så googlade jag runt en himla massa och fastnade tillslut för Shadi på Genius Scissors. Hon hade fått en massa positiva kommentrarer, bla när det gällde bruduppsättning. Jag blev iaf så otroligt nöjd att jag bokade min bruduppsättning innan jag gick därfrån:) Vi pratade en del uppsättningar och det kändes verkligen som att det var någon hon brann för och hade stenkoll på:P Jag har inte gjort min provuppsättning än, så jag hoppas att det blir lika bra som det känns nu:P Jag kan iaf rekommendera dig att kolla upp henne:P 

• viralina

gå in på blocket så det finns frilansare,eller på facebook,har en go vän till mig som jobbar med sån make up/hårstyling heter hon på fb,lycka till

• BlomAnna

Kolla på salongen Ansa. De har flera jätte duktiga frisörer. Jag har gått till Emma och tycker hon är jätte bra. www.ansa.nu

• BlomAnna
    BlomAnna skrev 2013-01-20 23:15:01 följande:
    Kolla på salongen Ansa. De har flera jätte duktiga frisörer. Jag har gått till Emma och tycker hon är jätte bra. www.ansa.nu
    Emma gjorde min bruduppsättning ska jag väl tillägga och det blev precis som jag hade tänkt mig trots att jag gav henne ganska fria händer
Svar på tråden Duktig frisör i Göteborg?