20/7-13
Är det någon mer som gifter sig den 20 juli?
Är det någon mer som gifter sig den 20 juli?
Jag =) Var gifter du dig någonstans?
Vad roligt! Jag gifter mig i Torsångskyrka iBorlänge, ni då?
Har ar en till!...20 Juli pa Ranas slott.
Vi planerar en utomhusvigsel i tradgarden sa far borja be till vadergudarna snart:)
Det är mysigt med utomhus bröllop! Men då vill man ju att det ska vara fint väder var på ett bröllop där det spö regnade alla stod med paraplyn det var inte så roligt! Hur långt har ni kommit i planeringen??
Vi har köpt klänning till mig och min dotter som ska vara brudnäbb, beställt tärnklänningar beställt blommor bokat catering bokat hotell beställt tårta bokat frisör och make bokat lokal och kyrka köpt en massa små saker
Vi gifter oss också det datumet! Hur går det för alla? nån som har nått bra bröllopstips att dela med sig av som man kanske inte tänker på?
Vad roligt :) det går bra för oss idag har jag hämtat våra vigselringar!! Så fina :) hur går det själv??
Det går bra, allt är klart mer eller mindre (tror jag). Nu funderar jag på fotografering av gästerna samt om jag ska göra en tandblekning eller inte :)Vad kul med ringarna, hur ser de ut?
Det går inte att posta bild men är en guld ring med en större diamant som sticker upp lite och så några små diamanter på sidorna! Min m2b ska ha en vanlig slät guld ring men lite bredare än sin nuvarande förlovnings ring. Har ni köpt ringar?? Ska ni ha ett stort eller litet bröllop, vart gifter ni er?? :)