• Mustikka

Bröllopsmässan 2013

Hej!

Hur många är på väg till bröllopsmässan i Grand hotell?
    Själv har jag varit på mässan i Helsingfors eftersom jag bor där men den var så otroligt dålig!
    Har någon annan erfarenheter från Stockholms? Hoppas den är mer givande än den i Helsinki.

Den verkar iallafall bättre bara genom att se programmen. Vet någon om det kan bli fullt? man kan ju köpa sina biljetter lite billigare på ticnet men känns onödigt när det är 20 kr det handlar om. 

• Svar på tråden Bröllopsmässan 2013
  • storken

Har personligen bara varit på den på Grand o inte Nacka men gillade inte Grand alls. Ingen av mina väninnor som varit på Grand har gillar den men smaken är ju alltid olika... Du behöver inte oroa dig för att det blir fullt de släpper in de som vill in.

• Juli2013

Jag har precis köpt biljetter till bröllopsmässan i eriksbergshallen i Göteborg, så jag hoppas det är bra! Allt om bröllop har mässa veckan efter men jag fick bara en känsla av att bröllopsmässan skulle vara bättre, men har ingen aning.någon som besökt båda?? :)

• Nyfiken01
    Juli2013 skrev 2013-01-20 18:46:48 följande:
    Jag har precis köpt biljetter till bröllopsmässan i eriksbergshallen i Göteborg, så jag hoppas det är bra! Allt om bröllop har mässa veckan efter men jag fick bara en känsla av att bröllopsmässan skulle vara bättre, men har ingen aning.någon som besökt båda?? :)
    Vi ska också till den mässan 2:e feb och jag längtar sjukt mycket :D
    Hoppas den är stooor och bra ;)

Sen sover vi på hotellet precis intill eriksbergshallen. Ska bli riktigt mysigt 
  • Mustikka
    storken skrev 2013-01-20 18:41:07 följande:
    Har personligen bara varit på den på Grand o inte Nacka men gillade inte Grand alls. Ingen av mina väninnor som varit på Grand har gillar den men smaken är ju alltid olika... Du behöver inte oroa dig för att det blir fullt de släpper in de som vill in.
    Det är ju tur att dem släpper in, haha jag hoppas att den är bra. Annars får jag träffa min familj så resan hem till stockholm blir inte i onödan om mässan är dålig =)
Svar på tråden Bröllopsmässan 2013