Jag orkar inte längre
Jag har blivit dumpad av den mest fantastiska man. " Jag älskar dig inte, och gör jag det inte nu, kommer jag aldrig att göra det", sa han.
Jag träffade en underbar äldre man i höstas. Vi pratade en stund och så var det inte mer med det. Det går en tid och vi tar kontakt. Vi har daglig kontakt två veckor innan vi bestämmer en dejt. Han verkar vara den som är mest ivrig på att träffas. Vi träffas, jag gillar honom. Men känner egentligen inget mer. Vi träffas vidare, han uppvaktar mig och överöser mig med vackra ord och kärlek. Jag vågar börja slappna av och så bara händer det. Jag blir tokförälskad..Varje dag små söta mess, då vi träffas kan vi aldrig sluta kramas. Han säger att han är kär. Jag säger samma sak. Allt verkar så himla perfekt. Jag är lyckligaste i världen.
Så kommer en dag. Jag har en obehaglig känsla i magen, skakar av mig den och tänker att det är en inbillning. Vi träffas. Jag säger att jag är kär och kramar om honom. Han svarar inte. Men är lika underbar fysiskt mot mig. Får mycket närhet. Vi uppvaktar varandra. Visar kärlek. Och så en dag " vi måste prata". Han anser att jag har rusat förbi honom i känslorna. Han är inte kär som jag är i honom. Är han inte kär nu blir han det aldrig.
Jag vaknar till. Inser att vi är totala främlingar. Vi hade knappt dejtat. All tid spenderades under täcket. Inte konstigt att man inte kan bli kär efter 1,5 månad då. Jag säger detta till honom, men han tror ändå inte.
Jag är helt övertygad om att förhållandet skulle gå att fixa om vi startade om på nytt och verkligen dejtade och lärde känna varann på djupet. Jag fattar bara inte varför han inte vill.
Kan inte kärlek växa fram?
Jag går under