• mirreth

Ni som handlar på e-bay.

Är nyfiken på hur det går till. Har fattat att det är som Tradera ungefär?! Hur gör man med betalning och kan någon tipsa om säljare som har bröllopsrelaterade grejer, pyssel osv. En del verkar ju göra riktiga klipp!

• Svar på tråden Ni som handlar på e-bay.
  • Mandala

Jag tycker det är riktigt smidigt att handla på ebay. Köpte nu senaste spetstejp och fick den ena idag. Ska se vad jag kan hitta på för pyssel med det. Men kanske sätta runt glasburkar. Jag använder paypal och betalar alltid direkt. Sen inom 2v brukar varorna komma. Innan har jag mest använt ebay för att köpa konståkningskläder.

• Hobevi

Jag har handlat nästan ALLT på Ebay. Älskar det och det är så enkelt.
    Bara du har ett kort kopplat till paypal så kommer du vara fast i shoppandet sen Skrattande 

Här kommer lite tips:

sky_red2010 -  brudgums grejer
    artwedding - bröllopssaker såsom organzapåsar osv
    excellent.idea - mer brudgumssaker
    bead-wholesale - dekorationer
    bulls520 - mer dekorationer
    bigkeyboard - accessoarer
    tinxi-world
    beautyparty7799 - dekorationer
    vlovelife - dukning

är det mer du behöver veta, kanske andra kategorier så hojta till

www.hobevi.blogg.se 

• mirreth

Tack för tipsen! Jobbigt att läsa engelskan men det kan det ju vara värt....

• FrökenMäkelä
    Hobevi skrev 2013-01-24 10:53:31 följande:
    mitt tips är också att kryssa i rutan FREE SHIPPING
  • Mandala
    lillasofie skrev 2013-01-24 20:27:48 följande:
    Hur söker man på en särskild säljare? Jag hittar inte på det
    Om du klickar på avancerad sökning, sen klickar i sökt via säljare så kan du sen skriva in säljarens namn.
  • PiaB

Jag köper nästan allt på eBay, men har ingen speciell säljare. Har köpt hos många olika och alltid blivit nöjd. Jag söker på t.ex. weddin dress, bridesmade dress, party shoes o.s.v. Om man bara skriver wedding kommer det upp en massa förslag i en rullist man kan välja.

När jag köpte tärnklänningarna sökte jag på dress bridesmade, party, prom.

Rekommenderar också att ha ett paypalkonto så du kan handla säkert, och lätt

• FrökenMäkelä
    PiaB skrev 2013-01-24 20:59:16 följande:

Rekommenderar också att ha ett paypalkonto så du kan handla säkert, och lätt

och bästa är att det är kopplat till sambons betalkort :O
  • jimsan78

Använder mig av Paypal när jag handlat på Ebay. Har handlat två gånger och kommer handla igen! Man vill bara beställa mer och mer. Blir nästan beroende av allt fint man kan köpa. När det dessutom är så himla billligt att man nästan svimmar gör inte det sämre. Fri frakt från andra sidan jorden, tack o hej!

Svar på tråden Ni som handlar på e-bay.