• Akjson

Bröllopshemsida?

Har ni det? Jag funderar på det och lägga info kring boende, önskelista, vägbeskrivning etc där...Och gärna ha en gästbok. Jag vill ha en som är enkel då jag inte har tid att pyssla med den... Tips?

• Svar på tråden Bröllopshemsida?
  • PiaB

Vi har en hemsida som jag tycker är enkel att använda och fixa till. Har för mig att den är gratis, men vi har valt att betala eftersom vi ville ha ett riktigt domännamn. Den handlar inte bara om bröllopet men mycket En sida heter För bröllopsgäster och där lägger vi ut information allteftersom som är bra för gästerna. Har redan fått positiva reaktioner från många gäster om just den sidan.

Sedan gillar jag att skriva också och bloggar där, om alltmöjligt, inte bara om bröllopet Om du vill titta går det att klicka på min sidfot.

• Akjson

Toppen alla. Jag har registrerat mej där och det verkar vara både superenkelt och fint. Precis vad jag var ute efter

• PiaB

Tack för tipset! Nu har vi också bytt till den, då vår snart går ut. Den kostar ganska mycket och jag har inte hittat någon snygg utan en massa reklam. Den här är ju jättefin och den lilla bannern längst ner stör inte. Lite reklam kan jag göra när det är gratis

Svar på tråden Bröllopshemsida?