• Christofer579

Bra band i Dalarna

Hej,

Jag ska gifta mig i sommar uppe i Dalarna och jag skulle behöva fixa ett band till festen.

Jag skulle vilja ha tips på band spelar i Dalarna och omnäjd.

Vi har inget specifikt önskemål på nån musik typ, vi är öppna för allt.

Tacksa för svar!

• Svar på tråden Bra band i Dalarna
  • Chicita

Budget kan ändå vara bra att veta... Flört

Annars kommer väl någon och rekommenderar Larz Kristerz Flört

• Christofer579
    Chicita skrev 2013-01-24 12:49:41 följande:
    Budget kan ändå vara bra att veta... Flört

Annars kommer väl någon och rekommenderar Larz Kristerz Flört
    Runt 5-8 tusen
  • Chicita

Har du pratat med Cozmoz i Borlänge förresten? 
    Dom (och Musikskolan) kanske har några som dom känner till.

Jag är inte helt säker på vad GIG tar för en spelning annars. Men jag kan förmedla kontakt om du vill.
    (Dom brukar spela på Dalagatan 118 i Älvdalen. Nu har 2 av medlemmarna flyttat till Uppsala, men dom har väl säkert spelningar i Dalarna ändå) 
    Eftersom man inte får lägga ut mailadresser och jag inte tror att dom har skapat någon hemsida så får du höra av dig om du vill ha en mailadress till en av medlemmarna.

Och om du inte har sett den här sidan så kan det vara ett bra ställe att leta på också då du kan ställa in län och maxpris
    www.artistmarknaden.se/br%C3%B6llop#artist_lan=All&lan=3&pris=7000

Jag vet att det kanske inte är riktigt vad du frågat efter.
    Men det är kanske en hjälp på vägen (och någon annan kanske kan hjälpa dig lite mer att begränsa urvalet)  

• KoM

Vet inte om ni kanske redan löst detta men det finns en duktig kille som heter Kristoffer Eriksson i Mora som spelar med ett band "The Kurbiz".  Vi har kontaktat för underhållning till vårat bröllop i Dalarna. Tror att de kan matcha era behov och budget, kika på dem på You tube

Svar på tråden Bra band i Dalarna