• Miss M

Tips om liknande ringar?

Jag provade en ring på guldfynd i helgen. Tror det är den här ringen fast inte i vitt guld:

http://www.guldfynd.se/page.jsp?node=170&articleNo=0338392&step=9&&productType=1&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=446&attributeType_1=437&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

Jag fick ett artikelnummer, men den finns inte på guldfynds hemsida. Jag skulle vilja veta lite mer om ringen eller om det finns något liknande på något annat ställe.

Någon som sett något liknande eller har tips på var jag ska söka? 

• Svar på tråden Tips om liknande ringar?
  • Miss M

Puffar upp tråden lite. Någon som sett liknande ring, fast i vanligt guld, inte vitguld...?
  • Chicita

Jag tror att du kan hitta såna ringar om du bläddrar igenom några av visa din ring-trådarna här.
    Själv vet jag inte vart du kan läsa mer om den. Stod det inget på Guldfynds sida om att den gick att få i rödguld?
    Och vad är det du vill veta om den som du inte fick information om i butiken?  

• Miss M

Ja det får jag kanske göra.

Nej, det står väldigt lite på hemsidan och jag är lite fundersam på om den är utgående ur sortimentet eller så eftersom jag inte hittar den när jag söker på artikelnumret jag fick i affären. (Dock kanske inte allt finns med på hemsidan förstås.)

Det jag tänkte på var basinformation som bredd, höjd, carat och kvalitet på diamanterna... Är bara i början av ring-letandet, så jag frågade faktiskt inte om sånt i butiken heller.  

• Chicita

Kila tillbaka till butiken annars och kolla.
    Om den är utgående och du känner att det är rätt ring så kanske du måste bestämma dig snart Glad 

Svar på tråden Tips om liknande ringar?