• fayefaye

Bröllopsmässa Göteborg

Verkar ju finnas två bröllopsmässor i Göteborg. En nästa helg i Eriksbergshallen och en helgen efter på Världskulturmuseet. Frågan är, om man bara ska gå på en, vilken är störst, bäst, roligast?

• Svar på tråden Bröllopsmässa Göteborg
  • Oskarsdotter

Jag var på Allt om bröllops mässa i Gbg förra året, och tyckte den var värdelös faktiskt. Tyvärr.

• Hoffsennanen Tottoplex

Vart hittade du info om den på världskulturm.?? Hittade inget på deras hemsida??

• Grodprinsens brud

Jag var på den mässa som var på Eriksbergshallen sist och tyckte den var snabbt överstökad men den som var på Post var faktiskt inte bättre heller... Jag kan tycka att de i storstäderna borde ha fler web-butiker och butiker med stoooora upptagningsområden men det var mest lokala företag som bara jobbade runt Götet.. Inget kul för oss som bor en timme bort.. Men visst, det är alltid kul med en modevisning och att titta på blommor och tårtor för inspiration så jag tar med mamma till Världskulturmuseet i år Glad

• Stitch

Jag skulle välja Eriksbergshallen, har hört att den fått mycket bättre utställare i år!

• fayefaye
    Stitch skrev 2013-01-30 08:53:48 följande:
    Jag skulle välja Eriksbergshallen, har hört att den fått mycket bättre utställare i år!
    Det blir nog den! :D
  • sofiastriid

Jag har aldirg varit på Allt om bröllops mässa på Göteborg så jag kan inte uttala mig om den, men helgen som var nu besökte jag deras mässa i Stockholm och tyckte den var jätte bra.
    Dem hade modevisningar av olika brudkläder, champagne provning, mycket smycken, blommor, fotografer..
    Jag tyckte den var jätte bra, men är de olika helger röstar jag på att ni borde gå till båda!

Lycka till! :)

• ThereseV

Är ni ute efter något speciellt? Kolla i så fall listan på utställare och välj den med flest/mest intressanta på just det. Lite jobbigt att bli besviken över att det var så få utställare inom en viss kategori när det ändå går att kolla upp innan:) Jag ska framför allt gå på mässan som är nu till helgen eftersom det är ett specifikt företag jag är intresserad av, sedan vet jag inte om den mässan i övrigt är bättre än den andra:) 

Svar på tråden Bröllopsmässa Göteborg