Söker en saxofonist! =)
Jag söker efter en saxofonist till våran vigseln. Jag ääälskar saxofon spel, det är så vackert och vill jätte gärna få tips på vart jag ska vända mig!
Vigseln äger rum i Stockholm.
H.E.L.P!!!
Jag söker efter en saxofonist till våran vigseln. Jag ääälskar saxofon spel, det är så vackert och vill jätte gärna få tips på vart jag ska vända mig!
Vigseln äger rum i Stockholm.
H.E.L.P!!!
Maila den här killen! Han är grym! markus_fahlgren@hotmail.com !
TACK!! Det ska jag göra nu på direkten!
=)
Gör så! han var med oss och spelade på vår bröllopsfest!
Nice! Vi hade ett band där en av dem spelade saxofon, blev jättebra! Tyvärr är detta band verksamma i norrland :/ annars hade jag gärna tipsat
Jag kan tipsa om en god vän som heter Joel Karlsson, han spelar tenorsaxofon samt tvärflöjt och klarinett.
Du kan maila honom om ett ljudprov på: j.karlsson91@gmail.com
Hej!
Ser att du sökt efter saxofonist i sthlm, söker efter en själv. Fick du tag i någon och vad tog han/hon för pris för att spela under vigseln?
Vi har en person som vill ha 4500 kr under bordet för att spela fyra låtar á 2 min/st, det är väl sjukt dyrt? Eller tar man sådana priser nu för tiden?
/Lovisa
Hejsan! 4500 låter lite dyrt men det beror ju såklart på vem det är. Jag är saxofonist och spelar i ett ganska stort band. Dock så spelar jag nästan alla dagar detta året men om jag skulle vara ledig hade jag kunnat spela lite billigare för att jag tycker det är spännande och kul.
Vi har en saxofonist i bandet som ska spela på vårt bröllop nästa helg. Dem heter Soulexplosion och är baserade i Stockholm. Saxofonisten heter Lina - kolla med henne!
Hej. vet om att jag skriver i en väldigt gammal tråd men fick du tag på en saxofonist?