Jag var där!
Och jag var supernöjd! Hade iofs bokat tid med ett ställe där jag funderat på att köpa min klänning så jag kunde diskutera lite och klämma å känna på hennes klänningar. Tyvärr inte prova!
Jag tog med mig mamma och fixade vip-biljetter till oss (kostade bara en hundring extra) och det var det värt! Massa trevliga saker i goodiebagen man fick: champagnebiljett, t-shirt, nagellack, mascara, kit med ansiktsrengöring och lotion till mannen (bara där säkert ett värde av 5-600).
Sen älskar jag tidningar så köpte en massa gamla nummer och allt om bröllops bok (som var helt ok).
Sen tävlade vi i de flesta tävlingar oxå.. så nu är det bara att vänta på att vinsterna ska rulla in.. hahahah! ;)
För mig var det ett lyckokast att ta med mig mamma, det blev liksom mysigare.. många karlar med hängande axlar såg man.. men det beror ju på hur intresserade och engagerade de är i planeringen!
Jag löste inte direkt några av mina funderingar, blev snarare mer förvirrad (inspirerad) men det beror ju på vad man är ute efter!