• Camilla01

Någon som varit på Bröllopsmässan i Stockholm ni i helgen?

Jag undrar om någon var på stockholm mässam nu i helgen funderar på att gå i Malmö.
    Var det roliga och bra saker. Min blivande jobbar och måste ta ledigt i så fall så därför är jag nyfiken vad ni tyckte, 

• Svar på tråden Någon som varit på Bröllopsmässan i Stockholm ni i helgen?
  • sophiebus

jag var på den.
    det var väl inte toppen toppen bra saker.
    men det beror ju helt på vad man är ute efter.

det fanns mycket ringar å fotografer å platser där företag vill att man har bröllopet.
    så allt som är dyrt å kostar mycket fanns där =)

jag är väldigt pysslig å hade hoppats på att de skulle finnas lite inspertion för dukning å hår å sånnt med de fanns de bara 1 av varje.
    men som sagt de kan ju finnas annat på ndra städer 

• ThereseV

Ett tips är att gå in på deras hemsida och kolla vilka som ställer ut, då får man iaf en hum om det som man är intresserad av kommer finnas.

• Camilla01
    sophiebus skrev 2013-01-29 20:11:37 följande:
    jag var på den.
    det var väl inte toppen toppen bra saker.
    men det beror ju helt på vad man är ute efter.

det fanns mycket ringar å fotografer å platser där företag vill att man har bröllopet.
    så allt som är dyrt å kostar mycket fanns där =)

jag är väldigt pysslig å hade hoppats på att de skulle finnas lite inspertion för dukning å hår å sånnt med de fanns de bara 1 av varje.
    men som sagt de kan ju finnas annat på ndra städer 
    Tack så mycket för svaret.
    Jag är inte superpysslig tyvärr men jag hade tänkt som du få insperation. Vill inte lägga ner en hel förmögenhet heller på bröllopet utan mer lagom kostnad. Bra tips om dukning och sånt.

• Camilla01
    ThereseV skrev 2013-01-29 20:16:55 följande:
    Ett tips är att gå in på deras hemsida och kolla vilka som ställer ut, då får man iaf en hum om det som man är intresserad av kommer finnas.
    Bra tips tack jag ska gå in och kolla.
  • mimmi

Jag var där!

Och jag var supernöjd! Hade iofs bokat tid med ett ställe där jag funderat på att köpa min klänning så jag kunde diskutera lite och klämma å känna på hennes klänningar. Tyvärr inte prova!

Jag tog med mig mamma och fixade vip-biljetter till oss (kostade bara en hundring extra) och det var det värt! Massa trevliga saker i goodiebagen man fick: champagnebiljett, t-shirt, nagellack, mascara, kit med ansiktsrengöring och lotion till mannen (bara där säkert ett värde av 5-600).

Sen älskar jag tidningar så köpte en massa gamla nummer och allt om bröllops bok (som var helt ok).

Sen tävlade vi i de flesta tävlingar oxå.. så nu är det bara att vänta på att vinsterna ska rulla in.. hahahah! ;)

För mig var det ett lyckokast att ta med mig mamma, det blev liksom mysigare.. många karlar med hängande axlar såg man.. men det beror ju på hur intresserade och engagerade de är i planeringen!

Jag löste inte direkt några av mina funderingar, blev snarare mer förvirrad (inspirerad) men det beror ju på vad man är ute efter!

Svar på tråden Någon som varit på Bröllopsmässan i Stockholm ni i helgen?