Någon hund kunnig HJÄLP omg
Vi har en hund på 9 mån som vi haft sedan valp, hon har alltid visat ett dominant sida men sista tiden har det blivit bättre, nu till problemet hon har vi 4 tillfällen sista tiden morrat åt vår 6 åriga dotter vilket jag oroar mig för och inte känner mig tRygg med. Äen gång gick min dotterr och satt sig vid hunden säng vilket gjorde att hon morrade Andra gången ville hon mysa med hunden och la sig brevid henne på golvet och skulle klappa henne och hon morrade Tredje gången va hos våra föräldrar varför hon morra vet jag ej men min dotter lekte på golvet och sen görde vi att hon från ingenstanns morrade, Till det riktigt allvarliga, Min dotter steg upp på morgonen och skulle komma in till oss för att väcka oss så hör jag hur vår hund riktigt arg morrar vid dörren och släpper inte in henne i sovrummet, jag röt till henne att sluta och sa till vår dotter att stå stil hunden slutade ej, fick nyvaken kassta mig ur sängen för att ordagrant brottaned vår hund för att få henne att sluta, detta va inget lungt dovt morrande utan hon va arg, jag har sedan dess haft kompost galler så hon ej kan gå omkrin på natten men jag vill ej ha kvar hunden pga av allt detta min kille förstår ej allvaret i det hela, jag älskar pr hund men tar inga risker med vår dotter, Jag tar detta på fullaste allvar och vad skulle ni göra,