(OT) Behöver hjälp att fylla i utbildning på jobbansökan :P
Jag ber om ursäkt, detta är inte alls bröllopsrelaterat, men jag blir så förvirrad, så jag måste bara få fråga om det här. Jag ska söka ett jobb och man ska göra det via att registrera sig på deras sida, inte via mejl eller sådär, vilket är det enda sättet jag gjort på förut.
När man då ska lägga till en utbilding på sidan där, så antar jag att det är gymnasie alternativt högskola dom är ute efter. Då ska man i en rullist välja månad och år då man började och då man slutade. Sedan välja i andra rullister om det är gymnasie/högskola samt vilken inriktning. Sedan ska man fylla i uppnådda poäng.
Hur fyller man i den? Jag började ju gymnasiet i augusti 2003 och gick då omvårdnads, men hoppade av efter en månad. Gjorde inget alls i en månad. Började sedan barn och fritid, men hoppade av efter ca 6 månader. Gick då IV fram till sommarlovet och var ute på praktik. Sedan, augusti 2004, började jag om barn och fritid och gick det 2,5år, fram till december 2006 (då dottern föddes). Gick alltså inte klart. När jag sedan skulle börja om, så valde jag folkhögskola, men gick inte ens en termin där. Efter det har jag tragglat på VUX och är ännu inte klar med gymnasiet.
Eller ska jag bara fylla i grundskolan? Eftersom jag inte avslutat gymnasiet ännu, alltså jag har inget slutbetyg, bara ett samlat betygsdokument.
Hur i hela friden ska jag fylla i där?! Maken bara suckar och säger "Du har gjort det så svårt för dig." :P
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-06 19:42
Tack för alla svar. Nu är jag klar! :)
Jag fyllde i tiden för gymnasiet på 2,5år på sidan där och sedan står kurserna från VUX med i mitt CV.