Min Hippa (Jönlöping 9-10 pers):
Kidnappning av en MC kille! Som tog mig på en härlig tur från Jönköping. När han körde tillbaka mig så var mina kära samlade på vätterstranden med tröjor med tryck på där det stor "XXXXX crew möhippa 2012". De hade dukat upp med en massa frukt och gott och jag hade en egen regissörsstol med mitt namn på :). De hade en bergssprängare där de spelade låtar som innehåller mitt namn. Därefter fick jag en snoppvisselpipa som jag skulle blåsa i för olika uppdrag. Min syster hade blandat turkiskpepparshots till mig (min favo). Första uppdraget så hade de tagit dit en vän som som är utbildad fotograf som skulle ta "sensuella bilder" på mig på stranden. Jag blev bla utklädd till grottmänniska med ett klubba och ett stort ben, clown, prinsessa, kossa, banan och hippie hahah! sedan fick jag en rosa tjat klänning med rosa tajts och en prinsesskorna. Fick ett skönhetsand att bära. Sedan var det middag bokad på kulturhuset med fin utsikt över sjön. Sedan stopp hos min syster där jag fick lite presenter och ett par gummistövlar. Sedan tog de mig till en skönhetsargentur där jag fick fina naglar (som jag sedan kunde använda på bröllopet). Undertiden så pyntade tjejerna mina stövlar med en massa klisermärken och gulliga figurer. Sedan lite emr posing utanför Maria kyrkan för att sedan gå hem till min väninna. Där hade de dukat upp till fest med balonger i taket och festhäfte med sånger i som de hade anpassat till mig. De höll tal och läste telegram från vänner som inte kunde komma samt släktingar. De hade beställt kallskuret från en restautang och gjort en massa marshmellows och godisar. Sedan var det party party party och det slutade med att vi gick ut och festade. Jag hade så fruktan roligt!!! Helt fantastiskt organiserat och genomtänkt av min syster och väninna. Är dem evigt tacksamma för en sådan dag!