oplanerat gravid mitt i bröllopsplaneringarna...
Jag har ätit Cerazette i ett par år och slutade med dom pga. att dom ger mig sån hemsk migrän. Först fick jag en vanlig mens efter ett par veckor, sen en till efter exakt 28 dagar, därefter efter bara 3 veckor och nu har det gått över 5 veckor. Till en början tänkte jag mest på Cerazette och tänkte att det var därför, har läst massa skräckhistorier om att det kan ta år innan man får en normal cykel igen. Igår först känner jag mig lite illamående och köper ett grav-test, men mest för att säkerställa att det inget är. MEN, testet visar positivt. Och vi är mitt öppe i bröllopsplaneringarna. Vi vill gifta oss innan så nu funderar vi på om vi ska flytta fram bröllopsdatumet. Tur att vi inte hunnit skicka inbjudningarna än... Största problemet är att vi inte vill göra något förhastat innan vi närmat oss vecka 12, dock blir det tajt med inbjudningarna då. Vår planerade bröllopsdatumet är 3 augusti, men nu tänker vi oss i april-maj. Men har inte passerat vecka 12 förens slutet på mars och vet inte om vi vågar inte ändra datum förens efter det, sen om det finns lokal och kyrka då vet vi ju inte heller. Helst plötsligt blev det bara stress och leva i ovisshet är besvärligt.. Varför blir aldrig livet som man planerat!?