• emzerus83

Bröllop Västerås Slott

Jag undrar ifall någon här inne har haft vigsel och/eller bröllopsfesten på Västerås Slott och kan delge mig lite hur det gick till, bilder, om det finns porslin osv att låna. Även ifall ni vet om man får ha egen personal som serverar middag osv, tillgång till kök?

Om någon har erfarenhet av Västerås Slott så skulle jag vaar väldigt tacksam om ni vill delge mig det mesta faktikst :)

• Svar på tråden Bröllop Västerås Slott
  • JOOL 09

Jag vet ett par som hade sin fest på slottet, kan höra lite med henne om info om du vill?

• JOOL 09

Sorry att jag inte har hört av mig, halsfluss och sportlov har satt stopp för detta!

Hur har det gått för dig? Har ni bytt lokal för vigseln?

• MTB
    Mailade slottet i höstas, vet dock inte vem det är som håller i bokningarna osv.

svar: Just nu bokar man via Västmanlandläns museum. Vem som gör det nästa år är inte klart ännu, vi förhandlar just nu om det.
    Vi vet mer om det i oktober.

Mvh
    Andreas Andersson
    Förvaltare
  • emzerus83

som tur var så kommer det funka med det vi hade tänkt det i skerike bygdegård. Om alla gäster kommer så kanske det blir lite trångt men det kommer ändå att funka. Rummet vi hade tänkt för vigsel var mkt större än vi kom ihåg det :)

jag mailade slottet o fick massa bra svar men tyvärr var det alldeles för dyrt... 5000 kr för 4 timmar, 10 000 kr för heldag med fest och ca 3000 kr för enbart fotografering i ca 1 timme....

Tack ändå för era svar!! :)

Svar på tråden Bröllop Västerås Slott