Olika priser
Lite märkligt kan man tycka men de som hyr ut lokalen vi ska hyra till bröllopet tar olika pris beroende vad man ska använda den till. Barnkalas, student och bröllop kostar alla olika.
Lite märkligt kan man tycka men de som hyr ut lokalen vi ska hyra till bröllopet tar olika pris beroende vad man ska använda den till. Barnkalas, student och bröllop kostar alla olika.
Hej . De tycker inte Jag var så vidare konstigt:) tror främst att de beror på längden på de olika tillstallningarna. Barnkalas brukar endast pågå ett par timmar medans man under ett bröllop håller igång under stora delar av dagen och natten :)
Det gör våran också men jag tycker inte det är så märkligt. Barnkalas brukar bara vara några timmar och i "vår" lokal är det ett enskilt rum man får hyra för detta. Studen och Bröllop går nog iofs under samma hos oss men då får man tillgång till hela byggnaden för den summan. Sen kan välja att bara hyra vissa rum i vår lokal och då är det olika kostnader.
Jo men här hyr du hela lokalen och det är dygnshyra.
Allt ingår, tillgång till alla rum , all utrustning, har tillgång till lokalen lika länge oavsett vad man ska använda den till.
Så det enda som skiljer är priset!
Det tycker jag är märkligt.
Sen tycker visserligen inte vi att 2000kr är dyrt, det betalar vi mer än gärna men tycker bara att det är konstigt att det skiljer i pris.
Vi kunde egentligen sagt att vi skulle ha barnkalas och därmed kommit undan billigare men såna är inte vi.