Vad tror ni om dessa ihop?
Detta är förlovningsringarna vi har....har hittat en ring som jag vill ha till, som jag tror och hoppas kan passa, har provat en liknande till. vad tror ni?
Detta är förlovningsringarna vi har....har hittat en ring som jag vill ha till, som jag tror och hoppas kan passa, har provat en liknande till. vad tror ni?
Detta är den tilltänkta vigselringen, fast i vitguld, väldigt smal, bara 2 mm ca.
Är det någon som vet varför det inte går att lägga in två bilder i samma inlägg???
Du har ingen bild när du provar dem ihop? Om jag skall vara helt ärlig så tycker jag det blir lite rörigt, speciellt då förlovningsringarna är mönstrade på den silvriga/vitguldiga delen. Men det klart om diamantbandet är så tunnt...men då skulle jag nog tycka det blir snyggare om den är i vitguld. Bara mina tankar som sagt :) du skall trivas med kombinationen
Jag tycker att dem ser ut att passa ihop, men svårt att avgöra med de bilderna..
Tror att de kan passa fint ihop i vitguld. Men du bör kontrollera att ringarna är i samma höjd.
Jag får helt enkelt prova dem ihop! Tack för era synpunkter!
Det funkar säkert jättebra...
Jag är lite "anti matcha" även om mina ringar matchar.
Dock valde vi inte dom just för att dom skulle "passa ihop" utan vi ville behålla samma tema (LOTR/Medeltid) i vigselringen som vi hade i förlovningsringen.
I stället för texten Amor Vincit Omnia som jag har på min vigselring så hade vi ett tag funderingen på att ha; One Ring To Join Them Both
Men det fanns risk för att det inte skulle få plats då vi inte har vanlig text utan "alvskrift"...
Nu har jag provat dem ihop...det blev URTJUSIGT!