• kramen

Ringar, beslutsångets :(

Hur ska jag göra m ringarna ?? Har varit i flera butiker men jag kan inte välja ! Hur gjorde ni när ni valde ? Har kollat schalins Himla, vet nån om man kan kombinera den med ringen Lysa . Har budget på Max 20 000kr Åh snart ger jag upp mitt sökande ;( Kram till er alla!

• Svar på tråden Ringar, beslutsångets :(
  • ThereseV

Du kan gå till en guldsmed, så gör dom ringen precis så som du vill ha den:)

• FruForsmark

Håller med ovan. Guldsmed/juvelerare, de har massa förslag och du kan få ringar anpassade till dig.

• MariaochDaniel

Jag kan bara säga att himlaringen är superfin! Jag har köpt den och den är underbart fin.

Bäst är om du provar dem ihop.
    Är det passion lysa du menar?
    Om man tittar på bilder så borde de passa bra ihop, men som sagt det är lättast att du provar live.

• snuffran

77diamonds skule jag titta på =)Var jätte nervös för att beställa på nätet men kunde inte vara nöjdare!

• Heartofglass

Var bor du? I Stockholm rekommenderar jag Åsa Skogberg på No No Jewelry - www.nonojewelry.se - Finns i Vasastan på Hälsingegatan 15, nära Odenplan. Mkt bra att prata med om man är osäker! Plus att de gör fina ringar i allt från platina till guld.

If it's not broken, don't fix it.
Svar på tråden Ringar, beslutsångets :(