Han slänger på luren
Jag hade en kort relation med en 14 år äldre man som helt plötsligt dumpade mig eftersom jag inte hade det han letade efter. Vad exakt han letar efter vet han inte själv heller. Jag blev helt knäckt och förstörd för under vår korta tid hann jag falla rejält för honom. Det blev många, långa brev till honom. Ibland gick det till överdrift, och det har jag bett honom om ursäkt för och förklarat att det var under jobbiga stunder jag reagerade så. Stundvis bönade jag honom att ta mig tillbaka, men det jag ville ha svar på var orsaken till varför jag inte dög. Fick svaret att jag var bra, men något saknades. Nöjde mig med det, för jag misstänker att han bara var kär i kärleken. Men som person saknar jag honom fruktansvärt och känner mig äntligen redo att träffa honom och förhoppningsvis få en vänskapsrelation. Jag har kommit över att vara kär och har berättat det för honom. Saken är den att han vägrar någon som helst kontakt nu. Försökte ringa och han tryckte av samtalet, vägrar svara på sms eller mejl. Jag har bett så mycket om ursäkt och tycker att det är hemskt att en person som tidigare varit förälskad vägrar offra en minut på den andres försök till försoning.
Jag blir galen. Det här känns snäppet värre än att bli dumpad.