Brudmakeup på KICKS?
Är det någon som har eller ska göra sin brudmakeup på KICKS? Eller som har gjort någon annan form av make up på KICKS och kan säga något om hur ni upplevde att det blev? Hur var priset och blev ni nöjda?
Är det någon som har eller ska göra sin brudmakeup på KICKS? Eller som har gjort någon annan form av make up på KICKS och kan säga något om hur ni upplevde att det blev? Hur var priset och blev ni nöjda?
Hej!
När jag var gravid fick jag lite "flammig" hud på ena kinden och torrfläckar i panna och på hakan. Jag är absolut ingen som går sminkat till vardags men kände att jag ville ha lite hjälp med vad jag skulle använda för att dölja detta om jag skulle vilja vara lite finare någon gång Gick in på Kicks fick där träffa en jätte gullig tjej som provade flera olika foudationer (vet ju inte ens hur det stavas :-O ) och berättade hr man skulle jobba med dem osv. Fråga dessutom om jag ville ha lite tips på övrig make up när vi ändå var igång. Döööö, klart att jag vil! Kostade ingenting och jag blev jätte nöjd. Köpte visserligen några produkter men de var sånt som passade mig perfekt och med låååång hållbarhet Var inget köptvång! Så jag är super nöjd!
Men skulle tro att det säkert är olika i olika butiker!
Det finns ju så många olika butiker... alla som jobbar där är kanske inte utbildade make up artister, så det är väl det första du ska fråga efter kan jag tänka mig.