Hur ska jag göra???
Vet att flera har liknande problem vad jag har läst och att alla har fått svaret att det ärdin/er dag gör vad ni tycker. Men jag måste ändå skriva av mig.
SLÄKTEN...
Vi kommer inte ha några med på vigseln. Däremot bjuda folk på fest. Sitter nu med inbjudningskorten och vissa vill jag inte skicka. Min m2b tycker att vi måste bjuda dessa. Han har en liten släkt men det har inte jag.
Min ena moster träffar jag aldrig. Max 2 ggr per år och då är det olika släktsammankomster. Dessutom har hon alkoholproblem och jag vet att min mamma blir helnipprig ifall hon är med. Vi pratar aldrig med varandra och har ingen relation.
Min kusin jag inte vet något om. Vi pratar ytligt med varandra de få ggr vi träffas.
Min andra kusin som detkan gå flera år mellan detatt vi ses.
Min bror som bröt med mig för 2 år sedan.
De i släkten jag vill ha där är en moster, min mamma, pappa, farmor och mormor. Tycker det hade känts ok att inte bjuda de jag vill ha bort om jag inte bjudit min moster som jag vill ha där. Henne har jag en relation med och vi ses regelbundet. Och hur gör jag med min bror. Det är p.g.a. sin flickvän som vi tappat kontakten. Eller snarare han får inte träffa mig för henne. Kommer de kommer jag inte kunna vara tyst.