• Kroatien2013

Vill ha förslag på frisyr - bilder

Gifter mig i sommar utomlands och vill ha med mig bilder på hur jag ska ha håret. Vet inte riktigt hur jag vill ha det. Har långt mörkt hår och funderar på ngt med snedlugg över pannan och antingen lockar eller annan "knut" ganska högt bak på huvudet (dock ej uppe på huvudet, men inte lågt)

Så ge mig era förslag och inspirationsbilder om ni har några!

• Svar på tråden Vill ha förslag på frisyr - bilder
  • Chicita

Nu blev inte alla med snedlugg, men det är ju enkelt att ändra i de flesta fall Glad

• Kroatien2013
    Chicita skrev 2013-03-05 10:11:55 följande:
    Nu blev inte alla med snedlugg, men det är ju enkelt att ändra i de flesta fall Glad
    Jättefina förslag. Gillade verkligen den översta, men hade inte tänkt ha halvuppsättning. Fast det kanske man skulle;)
  • Kroatien2013
    Zandraaa skrev 2013-03-05 10:13:41 följande:
    Har inte kvar i datorn. Men går du in och kollar under fliken bröllop på min blogg så har jag lite grann :) mammatillludwig.blogg.se :)
    Vilken fin blogg! fanns mkt inspiration där... Var har du köpt kläderna till er pojke? är på jakt efter ngt liknande. Storlek?
  • Chicita
    Kroatien2013 skrev 2013-03-05 10:15:24 följande:
    Jättefina förslag. Gillade verkligen den översta, men hade inte tänkt ha halvuppsättning. Fast det kanske man skulle;)
    Jag försökte gå efter "snedlugg, lockar, hög knut" och se om jag hittade något som antingen kombinerade allt eller i alla fall delar av det Flört

Halvuppsättning kan vara ett bra alternativ. 
    Man får bort håret från ansiktet, men ändå får man längden bak. Och om ni ska vara utomhus så kan det ju vara skönt att inte få allt hår direkt i ansiktet om det blåser Flört 
  • josvi558

Gå in på pinterest.com och sök på "wedding hair" eller liknande så får du upp tusentals bildförslag.

Där har jag hittat alla mina inspirationsbilder. Allt från klänning och hår till grafiskt profil för inbjudningarna.

• Zandraaa
    Kroatien2013 skrev 2013-03-05 10:18:59 följande:
    Vilken fin blogg! fanns mkt inspiration där... Var har du köpt kläderna till er pojke? är på jakt efter ngt liknande. Storlek?
    Dom har jag efter min kusin som vart på bröllop :) den är för ca 2-3 års ålder i står de :) lite lång för mina pojk än. Och han är ca 90 lång :)
Svar på tråden Vill ha förslag på frisyr - bilder