• amerika

Lite (eller mycket!!) förgrymmad på BT just nu... morrar

Vet ej vilken kategori det här hör hemma i men here it goes...

Jag har lekt lite med bröllopshemsidan som finns här på BT, ni vet, det är ju så kul att fixa med allt även om det är långt kvar!!! Sen har jag insett att just denna hemsida inte är den bästa, så den hade jag väl ändå tänkt ta bort men hade inte gjort det än..... sparat den som "hemlig" än så länge.

Så döm om min förvåning när jag får ett sms från min kompis (som vi har tänkt fråga om hon vill vara värdinna) där hon skriver: "är det meningen att hela er bröllopsplanering ska ligga helt öppen på internet?" eh...... nej.......

Hon har googlat på sitt eget namn av någon anledning och vips hoppar vår så kallade hemliga bröllopshemsida från BT upp bland sökträffarna!! Shit pommes frites vad arg jag blir Demon 

Så jag tar bort hemsidan, men alla tänkbara kombinationer som sökträffar på google finns kvar. Jag har skickat medd t google att ta bort sökresultaten samt mejlat t BT. Så trist. Vill ju inte att nån  ska få veta på det sättet, genom en halvfärdig rätt taskig hemsida, att vi ska gifta oss... Det är väl inte direkt hemligt men det är ju mer än ett år kvar och alla detaljer är ju faktiskt inte klara än Rynkar på näsan hoppas ingen mer googlar på nåt som kan bli ett sökresultat till vår "hemliga" bröllopssida innan den försvunnit ur sökmotorn....

Så kan det gå. 
    Men kompisen blev hedrad och glad att vi ville ha henne som värdinna i alla fall, alltis nåt! Glad

• Svar på tråden Lite (eller mycket!!) förgrymmad på BT just nu... morrar
  • August Moon

Men åh vad dåligt! Skrikandes Var genast tvungen att googla våra namn för att vara säker på att det inte var på samma vis med vår bröllopshemsida, men den verkar vara hemlig precis som utlovat. Hade fått spader om folk hade fått veta på det viset, vi vill ju liksom tala om för våra föräldrar först. Men vilken tur i oturen att din kompis reagerade så positivt i alla fall! Glad Uppdatera gärma när du får svar från BT så man får veta vad de har att säga om fadäsen.

Svar på tråden Lite (eller mycket!!) förgrymmad på BT just nu... morrar