• Krila

www.coititanium.com Erfarenheter?

Någon som beställt därifrån?

Hittat en ring där som jag verkligen vill ha. Men vill gärna höra andras erfarenheter om sidan innan jag beställer. 

• Svar på tråden www.coititanium.com Erfarenheter?
  • Titanringar

Snygga ringar !
    Tänk på att det inte är äkta stenar i ringarna trots att det står Diamond.
    Sedan är titanet Aircraft titanium med 40% aluminium. En sådan ring går inte att ändra i storlek eller såga av om fingret svullnar.

• Krila

Denna föll jag för! Att det inte är äkta stenar gör mig ingenting=)
    Ska fundera lite till, skitsvårt att välja ringar tycker jag! Min förlovningsring ska jag byta ut med då jag vill ha båda i titan. Så jag måste hitta två ringar. Som det inte var nog att hitta en;) 
  • daniiel
    071101 2 skrev 2013-03-05 18:16:14 följande:
    Snygga ringar !
    Tänk på att det inte är äkta stenar i ringarna trots att det står Diamond.
    Sedan är titanet Aircraft titanium med 40% aluminium. En sådan ring går inte att ändra i storlek eller såga av om fingret svullnar.
    Man får faktiskt välja. Dom har både aircraft titanium (6/4 titan) och det innehåller 90% titan och 6% aluminium (inte 40%) och 4% vanadium och är ju väldigt hårt och går, som du säger, inte att såga av eller storleksändra. Vill man ha det, så får man betala lite extra. Det billigare, standardalternativet, är pure titanium (rent titan) och det är inte lika hårt och det går att såga av och storleksändra.
Svar på tråden www.coititanium.com Erfarenheter?