• AnnikaS

Någon som bokat bröllop på Skebo herrgård nära Uppsala, Norrtälje, Hallstavik?

Vi hade tänkt boka vårt bröllop på Skebo herrgård och idag slogs min fästman av en rätt chockerande nyhet när han läste Uppsala Nya Tdining, första sidan har rubrik "Skebo herrgård slår igen" och i artikel bekräftar bokningsansvarig/delägare att verksamheten läggs ned i vår. Oklart exakt när. Och väldigt oklart vad det blir av herrgården.

Vi har haft tät kontakt med bokningsanvarig på Skebo Herrgård sedan november och tänkte lägga handpenningen i dagarna. Senast för två veckor sedan hade jag kontakt med denna person på mail angående kuvertpris. Hon svarade då också att det inte var bråttom med handpenningen. Och nu kanske jag förstår bättre varför..

Nu undrar jag, har någon bokat bröllop här (Skebo) redan och fått besked av bokningsansvarig vad som kommer att hända?

Känner oss så otroligt besvikna då vi funnit vårt drömställe som passade våra önskningar och ändamål perfekt.

Svar på tråden Någon som bokat bröllop på Skebo herrgård nära Uppsala, Norrtälje, Hallstavik?