• Myris

Vart beställa inbjudningar ifrån?

Har kollat på vistaprint, men jag tycker att minst 102 kr (nästan lika mycket som beställningen kostar!) i frakt & 14 dagars leveranstid är mycket & långt.

Har ni tips på nåt annat ställe som leverar till bättre priser eller iallafall snabbare?

• Svar på tråden Vart beställa inbjudningar ifrån?
  • daniiel

Vi beställde våra från vistaprint, just för att dom var bland dom billigaste. Trots påslaget av moms. Vi beställde även tackkort och har beställt julkort senare också. Vi har aldrig valt det dyrare fraktalternativet och vi har inte behövt vänta så länge. Det är klart att nog har det tagit kanske 14 dagar, men inte 28 dagar eller vad det nu är med det billigare alternativet. Nej, jag har faktiskt inget negativt att säga gällande att beställa därifrån :)

• Myris

Tack =)

Vi har sett massor med fina mallar & har fastnat för speciellt en =)

• jimsan78

www.brollopstryck.se Vi beställer allt därifrån! Inbjudningskort, vigselprogram, placeringskort, festprogram och tackkort. De har även meny men vi skriver den direkt i festprogrammet istället.Bra priser, jättefin service och bra kvalitet.      

• Pillan

Calligraphen kanske? Tänkte beställa därifrån men ändrade mig och gjorde mina själv...

• Cathelica

Vi/jag gjorde egna i photoshop (paint, eller gratis nedladdbara photoprogram fungerar också).
    Så beställde vi som vanliga kort, betala 69kr för 60stk inkl. frakt. :) 

• Livas

Hej! Jag har också kikat på lite olika ställen där man kan ladda ner, varifrån betsällde du sedan som vvanliga kort för 69? låter ju som ett mycket bra alternativ :)

• Lavia

Vi beställde från kortdesign.se. Mycket fin kvalitet på korten och de kom inom tre dagar. Frakten kostade 79 kr.

• VI20130831

Vi beställde från vistaprint och är jättenöjda. Vi har fått många positiva reaktioner på hur fina de är. Billigt var det också!

• anotherplace

Pröva använda något annat än internet Explorer, om de är det du använder, funkar inte med de att bifoga bilder jätte skumt :S

• Kalaspinglan

Vi använde Vistaprint, det långsammaste leveransalternativet (och paketet kom ändå fram i förtid).
    Vi tyckte det gick smidigt att använda Vistaprint och inbjudningskorten (och bordsplaceringskorten) har fått beröm av flera gäster

Calligraphen tycker jag personligen är lite "uttjatad", har fått väldigt många inbjudningskort som är beställda därifrån, så personligen ville jag ha något som var lite annorlunda och som gästerna förhoppningsvis inte sett tidigare.

Svar på tråden Vart beställa inbjudningar ifrån?