Festlokaler i Partille???
Jag & min sambo planerar bröllop till nästa sommar, men har inte hittat en lokal. Känner att det är typ prio 1 på våran lista! För hela våran budget kretsar runt lokalen.
Någon som vet vart det finns lokaler?
Jag & min sambo planerar bröllop till nästa sommar, men har inte hittat en lokal. Känner att det är typ prio 1 på våran lista! För hela våran budget kretsar runt lokalen.
Någon som vet vart det finns lokaler?
Vi ska gifta oss i Partille och kommer ha festen i Kåsjögården. Det är kyrkans lokal så den är ganska billig men ändå fin :) Annars finns Jonsereds herrgård om man vill ha nåt lyxigare, den går att hyra.
Vi kollade på Odenhuset i Jonsered - superfin men maxantalet var 80 gäster! Därför gick den bort för oss... om jag kommer ihåg rätt var det 2400 kronor per dygn.
Sen finns ju Folkets Hus i Fräntorp, den är ju jättestor (dock inte lika fin som den andra men man kan ju dekorera fint). Den kostade nog 5500 för fredag till måndag, tror jag det var.
Hm, det är nog de lokalerna jag känner till i Partille. Men för oss slutade det ändå med La Cuveé vid Munkebäck, trots att vi bor i Partille :)
letar med i partille! finns en i jonsereds fabriker, Gibsons heter restaurangen men tyckte att den kändes lite väl tråkig..
Vi är också intresserade av Jonsereds herrgård, men har också förstått att den inte går att hyra. Har det ändrats? Blir jätteglad i så fall!
jag har varit i kontakt med Jonsereds Herrgård idag och det är inte tillåtet med bröllop där.