• Aniara4

Fotografering på bröllopsdagen

Före, självklart val för oss av flera anledningar. Vi hade ganska sen vigsel med gott om tid före, mindre tid efter. Vi ville inte att gästerna skulle behöva stå och vänta på oss. Fåfänga jag ville också ha foton/närbilder när jag var nysminkad och håret låg som det skulle, blommorna var fräscha och klänningen var ren och slät. Oskyldig

Sen tog vi iofs några stycken efter också, vi åkte en sväng i lyxbilen för att kunna lämna kyrkan först och komma till festlokalen sist, och då stannade vi till på ett ställe och fotade lite. Och visst, från den sessionen har vi en ganska rolig bild när vi kommer och springer på en gångväg i en park, jag har lyft upp klänningen så man ser alla 8 lagren och kavajskörten flaxar, och det hade vi ju aldrig gjort innan vigseln. Men det var ändå klart värt det att kunna ta den stora majoriteten av alla bilder i lugn och ro medan man kände sig som allra snyggast.

• Aniara4
    kramen skrev 2013-03-25 18:53:17 följande:
    Vi vill fotas efter vigseln då vi kan vara avslappnade och nygifta ! Ska fotas invid en fors och ha en fin stund. Känner mig dock osäker då fotografen var så negativ, enda fördeln var att man har mer tid efteråt.... Borde vi tänka om ? Tacksam för tips!
    Det beror ju på hur dags vigseln är, och på om ni har tänkt er något särskilt ställe där ljuset förändras eller försvinner som i jonsar02s exempel.
Svar på tråden Fotografering på bröllopsdagen