• lollan

Min vigselring. Vad tycker ni?

Här kommer en liten bättre bild, hoppas jag..Den är svår och ta kort på nära håll utan att få reflektion .Min vigselring i vitguld 7mm bred och med 7 prinsesslipade diamanter 0,50. 

• Svar på tråden Min vigselring. Vad tycker ni?
  • Annica70

Den äv verkligen jättefin.. Helt i min smak

• stormhelen

Ja, den här bilden var mycket bättre än den förra, nu kan man se ringen ordentligt. Tycker fortfarande att den är jätte fin, men tycker faktisgt att den ärÄNNU finare nu när jag kan se den ordentligt. Skrattande

Det blev riktigt snyggt!

Bra val.

• lollan

Tack till er!! Blir lite orolig när man haft över 300 besökare som sett den men så få som säger nåt:;.) Jag älskar ringen och den känns helrätt men alltid kul att få höra vad "folket" tycker

• CoG

En enkel och snygg ring tycker jag:)
    Bredden gör att det absolut räcker med en ring och den glittrar alldeles lagom mycket :)

• nelly82

Superfin! Älskar lite bredare ringar!

• lollan

Bra med ärlighet...Precis..Smaken är som baken

• Wingtear

Det är en väldigt vacker ring, som känns ganska "enkel" och avskalad trotts mängden stenar. Det är inte en ring för mig, men det gör ju ingenting, det är ju inte jag som ska bära den

• lerum82

Jättefin. Jag är ute efter en liknande, tror jag Vart är den ifrån? Pris?

• lollan

Hej!
    Jag har låtit en lokal "smyckessmed" göra den enligt "min ritning". Den kostade 22 000...Lite dyrare än vad vi tänkt oss, men hade lite annat guld jag lämnade in så det gjorde lite....Kul att du gillade den!

Svar på tråden Min vigselring. Vad tycker ni?