• Neamalmberg

Söker Billiga Ringar HJÄLP?!

Gifte mig för snart ett år sedan, men var då mycket större ochg har nu gått ner massor i vikt och kan inte längre ha min vigselring och juveleraren säger att dom inte kan göra den mindre......=/

Är nu ute efter en förgylld vitguldsring eller en stål ring (då jag inte tål silver) med massa ev stora CZ stenar på (tänk amerikansk förlovningsring) men vill naturligt vis inte betala shjortan för de....

Vart hittar man detta, har googlat men kommer bara in på sidor där det kostar flera tusen jag hade tänkt mig max 400kr har inte mycket pengar för tillfället

Tack på förhand =) 

• Svar på tråden Söker Billiga Ringar HJÄLP?!
  • daniiel

Du kan inte tänka dig en ring i titan kanske? Vi beställde makens ring från den här sidan och är nöjda med det köpet. Det tog väl ca 3-4 veckor innan ringen kom, men den var jättefin :)

www.coititanium.com/index.php

Men det blir nog tyvärr svårt att hitta en ring i din prisklass i någon annat än silver :/ Hoppas att du ska hitta något du tycker om :)

• IdaRebecca

Jag frågar igen, eftersom du skrivit två trådar - varför en förgylld vitguldsring? Låter onödigt trixigt - köp en med vanligt guld rakt igenom istället.

• daniiel

TS skriver att hon vill ha en ring som är förgylld i vitt guld (förstår inte det trixiga?) alternativt en ring i stål samt att hon inte vill spendera speciellt många hundralappar på ringen.  Därför vill nog inte Tköpa en ring med guld rakt igenom, får då kommer priset att stiga.

• IdaRebecca
    daniiel skrev 2013-03-23 23:15:29 följande:
    TS skriver att hon vill ha en ring som är förgylld i vitt guld (förstår inte det trixiga?) alternativt en ring i stål samt att hon inte vill spendera speciellt många hundralappar på ringen.  Därför vill nog inte Tköpa en ring med guld rakt igenom, får då kommer priset att stiga.
    Jag förstod det som att hon ville ha en vitguldsring som var förgylld med vanligt guld Skäms...fel läst av mig helt enkelt! Ber om ursäkt!!
Svar på tråden Söker Billiga Ringar HJÄLP?!