• Neamalmberg

Söker Billiga Ringar HJÄLP?!

Gifte mig för snart ett år sedan, men var då mycket större ochg har nu gått ner massor i vikt och kan inte längre ha min vigselring och juveleraren säger att dom inte kan göra den mindre......=/

Är nu ute efter en förgylld vitguldsring eller en stål ring (då jag inte tål silver) med massa ev stora CZ stenar på (tänk amerikansk förlovningsring) men vill naturligt vis inte betala shjortan för de....

Vart hittar man detta, har googlat men kommer bara in på sidor där det kostar flera tusen jag hade tänkt mig max 400kr har inte mycket pengar för tillfället

Tack på förhand =) 

Ungeför sånahär ringar!

• Svar på tråden Söker Billiga Ringar HJÄLP?!
  • IdaRebecca

Vad menar du med förgylld vitguldsring? Rhodinerad? För annars är det ju lika bra att köpa en helt i vanligt rödguld (vissa kallar det gulguld, verkar vara lite olika skolor där)...

• IdaRebecca
    IdaRebecca skrev 2013-03-23 20:14:59 följande:
    Vad menar du med förgylld vitguldsring? Rhodinerad? För annars är det ju lika bra att köpa en helt i vanligt rödguld (vissa kallar det gulguld, verkar vara lite olika skolor där)...
    Tryckte lite för fort på knappen. Tips för att hitta ringar: pantbankernas auktioner och webbshoppar!! Bara att putsa upp och/eller ta bort ev gravyr hos en guldsmed för en billig penning. Och jag gissar att du menar 4000 kr inte 400, och för det lär du få en alldeles prima ring!
Svar på tråden Söker Billiga Ringar HJÄLP?!