• Annica70

Bilder på låga bröllopsskor

Jag har opererat min ena fot och kan inte gå i höga klackar längre. Men jag tycker det är svårt att hitta snygga skor med låg klack. Är det någon som har köpt sådana och kan dela med sig av bilder så vore jag tacksam

• Svar på tråden Bilder på låga bröllopsskor
  • Cenicienta

Jag köpte dessa skor på nätet efter att ha slitit mitt hår i jakten på ett par lågklackade bröllopsskor. Jag har inte beställt mig helt åt skorna än, men om jag inte hittar några bättre ska jag ha dem.

• Aniara4

Hade liknande problem förutom att jag dessutom har korta och breda fötter som jag har ont i och som definitivt inte klarar några klackar att tala om. Hittade till slut ett par vita brudskor med bred läst och liten låg klack på Evans, köpte på nätet och hade tur som en tokig när de kom fram och passade! Inte var de dyra heller. Tyvärr finns de inte kvar där. Eventuellt kan jag tänka mig att sälja mina. Flört Kommer inte ihåg om det är 37 eller 38....

110913_Wedding_Anna_Niklas_0092 - Klicka för att förstora
    Foto: Malin Norlén.

• Sjörå

Hur låg klack menar du med låg klack? Mina brudskor har cirka 4 cm klack vilket jag tycker är lågt. Dessutom verkar de vara riktigt sköna. Jag köpte dem via Dansshopen och hade så tur att de passade. De heter Diamant Emeliy men det finns fler skor på sidan med låg klack. www.dansshopen.nu/shop/index.php&catId=68

• FrökenMäkelä

Här är mina skor jag beställde från Melodyshoes.com

Betala ca. 400 inkl frakt. De är välgjorda och man kan välja färg och klackstorlek själv. Tror jag tog 2,5inch men finns även lägre om man så önskar. De har flera modeller att välja på.

• Cakes

Hej, 

Här är mina skor från Vagabond, Disa heter de. 5,5 cms klack och såå sköna att ha på!

• TheD

Vad menar du med låg klack? För mig är 7 cm en låg klack ;)

• Annica70

Svårt att förklara. Min fot är lite konstig Vissa skor med lite högre klack kan jag gå i och andra inte. Så köpa skor på nätet blir det inte tal om.

Men det är svårt att hitta bröllopsskor i vanliga skoraffärer tycker jag.

Tack för era fina bilder. Skulle tänka mig dom ni har visat..

• stormhelen

Jag kommer att ha höga klackisa under fotograferingen och under vigseln (de som jag har som "porträttbild"), men under middagen och festen så kommer jag byta till ett par ballerina skor, för att spara fötterna lite. ^_^

• Allis

Rieker är ju vansinnigt sköna att gå i, Think! har jag testat men inte köpt (dyyyyra), El Naturalista ligger på önskelistan, ofta helknäppa och jättesköna att gå i.

Jag gifte mig i Dr Martens förra gången, kanske inte att rekommendera till ett sommarbröllop *s*.

• Annica70

det kan nog vara bra att ha ett par utbytesskor

stormhelen skrev 2013-03-24 18:07:51 följande:

Jag kommer att ha höga klackisa under fotograferingen och under vigseln (de som jag har som "porträttbild"), men under middagen och festen så kommer jag byta till ett par ballerina skor, för att spara fötterna lite. ^_^

• Sjörå

Det finns en fysisk affär i Örebro om man inte vill handla över nätet. Titta även på skor med mellanhöga klackar, där finns några som har under 5 cm klack. 

• Annica70

Örebro ligger lite långt borta .. JAg bor i Växjö

• FruForsmark

Klädd tå, klädd häl, mjukt läder och klack på 3 cm :) Jag kunde ha dem hela kvällen utan att bli öm. Går att beställa på Lily.
  • Annica70
    FruForsmark skrev 2013-03-25 09:58:40 följande:

Klädd tå, klädd häl, mjukt läder och klack på 3 cm :) Jag kunde ha dem hela kvällen utan att bli öm. Går att beställa på Lily.
    Va fina dom var ..
  • LadyTeague

Jag letar också efter lägre då mina hälsenor är lite dåliga.
    Men jag tänkte vänta och se vad som kommer till studenten, för då brukar det ju komma vita skor i alla former och klackhöjder. 

Svar på tråden Bilder på låga bröllopsskor