Om man börjar planera i tid kan det hända att man hinner ändra sig.
Hur har era tankar och ideer förändrats?
Så här såg mitt första kollage ut.
En halvlång klänning som hade den vitas kjol och den lilas överdel tänkte jag ha från början.
Hur har era tankar och ideer förändrats?
Så här såg mitt första kollage ut.
En halvlång klänning som hade den vitas kjol och den lilas överdel tänkte jag ha från början.
Jag hann ändra mig lite....
Och inte bara en gång till....
Våra tankar och idéer ändrades ingenting ;)
TheD: Inte det?
Växte allt fram bit för bit istället, eller hade du en klar bild på en gång och sedna höll du fast vid den?
Jag är här nu och det är 4 månader kvar.
Men ringen och klänningen finns ju hemma så där kommer inget att ändras iaf :)
Vi började planera vinterbröllop, sedan höstbröllop som blev till sommarbröllop. Brudklänningsdröm har ändrats många gånger. Likaså valet av hur många gäster, lokal (vi avbokade och bokade en annan ca 1 vecka före inbjudningarna gick ut, vi planerade ändå bara ca 6 månader) och massa annat.
Än idag, 1,5år efter bröllopet, kan jag önska att vi hade gjort saker annorlunda. För mig hade det inte spelat någon roll om vi hade planerat 10år eller 1 månad. Jag hade hunnit ångra mig tusen gånger ändå.
Du skulle abolut behöva få chansen att göra det hela fler gånger.
Vart 3:dje år, skulle det räcka?
:)
Vi hade det klart från början :) Jag måste ha kontrollen och då ska det göras rätt från början hihi
:)
Ja, det är ju ett bra sätt.
För mig växte det fram.
Från enkelt med kortare klänning (för att jag varit gift tidigare) till att slopa såna planer och köra på det jag helst vill.
Vi hade det klart från början :) Jag måste ha kontrollen och då ska det göras rätt från början hihi
Våra originalidéer är just bara idéer nu i slutändan, det är ganska få saker som blivit verklighet.
Ring och klänning är väll i princip det enda som är som det var från början, men klänningen får jag inte ändra mig om efter att ha lagt ner flera månader på att sy den På torsdag är det tre månader kvar tills vi gifter oss, så förhoppningsvis ändrar vi oss inte om några större saker nu.
Jodå, vi (mestadels jag) har ändrat oss jättemånga gånger! Vi förlovade oss i oktober 2010 så vi har hunnit fundera en del..
Idéer
Det är vårbröllop som är spikat nu. Men detaljer som klänning, mat och dekorationer kommer vi (jag) hinna ändra oss om ett antal gånger till innan det är dags.
Vi har planerat i 1 1/2 år och grundkonceptet är ju fortfarande samma men detaljer byts ut, har väl velat h typ 10 olika klänningar, till slut bara köpte jag en för att ha något att utgå ifrån :)
Jag tycker änd att ts har en röd tråd genom alla inspirationsbilderna från första iden ::::::::::::::::)
Vi började med att planera ett höstbröllop. Nu blir det ett vårbröllop istället pga kyrkan. Fast jag är idag glad för det. Skulle inte vilja vänta ända tills hösten. Det mesta är ju redan klart. Och det är lite mer än en månad kvar. Så nu väntar jag bara på att tiden ska gå... :p
Grundtanken var hösttema. Men sedan blev det ju våren. men vi höll fast vid den röda färgen och kör på det som kommer allt eftersom. Det mesta har växt fram under tiden och vi har bara haft dom stora sakerna planerade. Det växer fortfarande. Så vi får se hur det blir :p
Nästa steg är att kolla på lokalen en gång till. vad som finns där och vad vi behöver införskaffa. Sedan är det prästens tur och sedan är det dags :)
Vi ville gifta oss utomlands ensamma, helst i new york o äta middag på resaurang.. Det blir kyrka med bara barnen o bästa kompisarna som vittnen. Afternoon tea efteråt och middag på restaurang på kvällen. Kläderna hat vi hållit samma stil på som tanken var från början. Det lila färgtemat blev grönt o rosa. Buketten ser helt annorlunda ut än vad tänkte först.