• dellelgarin

Skall jag ha en ring till?

Min vännina tycker att jag skall ha ytterligare en ring, samma som vigselringen fast underst  av tre då. Så jag ser diamanterna på kanten själv oxå.
    Jag kan inte släppa det riktigt känner jag vad tycker ni?
  • Svar på tråden Skall jag ha en ring till?
  • CoG

eller byta plats på dom så att du ser kanten?

Jag tycker att det skulle bli rätt mkt med ännu en ring prydd med stenar.
    Men en del har ju så, vill man ha det och har råd så.

• Annamolly

Tre ringar ar det ju vissa som har, men da brukar dom nog vara lite tunnare. Det blir ju redan ett litet mellanrum mellan ringarna, sa om du hade en till skulle den ju sitta hallvags upp till knogen. Sa nej, jag tycker att det ar battre som det ar nu. 

2013.06.22 Samos, Grekland
  • daniiel

Jag tycker inte. Ingen fler ring. Du har två finga ringar och jag tror att en tredje bara skulle göra att det ser klumpigt och plottrigt ut. Det är min åsikt. I det har fallet, tror jag återigen, att less is more ;)

• PimPim83

Jag håller nog med Daniiel i det hon skriver. Jag tycker också att två ringar räcker. Min personliga åsikt är att det blir too much med tre "blingiga" ringar, men det är som sagt bara min åsikt.

• jeanettejohansson

Nää det ser nästan trångt ut redan. Skaffa en ring att ha på andra handen istället :)

Jag har aldrig förstått mig på meningen med 3 ringar på samma finger, men jag är ju en väldigt "klassisk" brud ;)

• Principisessan

Tycker kombon du har är superfin. Sen gillar jag ju själv mer tanken att om man har en tredje ring, att denna kanske kan vara en gåva/ symbol efter tex 10 års äktenskap. Och då kan man ju spara på krutet även för tiden stället för att ta allt på en gång. Som en kollega till mig, hon hade inte råd med en dyr ring då när de gifte sig. Så när de hade varit gifta i 10 år och ekonomin var bättre, så fick hon i present av sin man en enstensring. Gillar du själv det du har idag, kör på det.

• karamell

Jag tycker inte du ska ha en 3e ring, det du har är jättefint och det skulle bli för mkt med en till...

• dellelgarin

Tack alla, jag hade inte tänkt att ha en tredje för jag tyckte de dög fint som de är, men ibland sätter folk griller i huvudet på en ;)

Svar på tråden Skall jag ha en ring till?