• PiaB

Jag fick ny förlovningsring :-)

Jag har fått eksem av min riktiga förlovningsring. Jag blir röd och det kliar och sedan blir det torrt och flagnar. Antagligen för att jag är slarvig och alltid har den på mig. Det blir ju tvålrester och handcreme och handsprit kvar under den.

Nu tyckte min blivande man synd om mig sedan vi skjutit upp bröllopet. Inte för det eftersom vi är fullständingt överens om det beslutet. Men att jag inte ens ska kunna ha ringen på mig. Så jag fick en ny av honom. Och samtidigt skojade han till det och frågade om jag vill gifta mig med honom. Så nu har vi båda friat till varandra

Ringen var även som "grattis till nya lägenheten, byte av avdelning på jobbet och glad påsk"

Om någon undrar vad syftet med den här tråden är, så finns det inget syfte {#emotions_dlg.tongue-out}

• Svar på tråden Jag fick ny förlovningsring :-)
  • Jag han

vilken fin ring! Ibland måste man bara få skriva av sig sin lycka! :) Grattis!   

• amerika

Grattis!! Lite oväntad lyx är alltid kul och välkommet!! :)

• stormhelen

Vilken fin ring. Jag tycker speciellt om färgen på mittstenen. =)

• Fioona

Åh vad fint av honom! :) Väldig fin ring!
    Ja, jag håller med; ibland måste man bara få dela med sig av sin lycka!!! :D

• annapia

Vilken fin kärleksförklaring. Vad har du för stenar i din nya fina ring?

• PiaB

Tack allihop
    Det är en silverring med kristaller, vilket råkar vara min favoritmetall och min favoritsten . Några rynkar säkert på näsan åt det, men jag gillar det. Kan tillägga också att det här är en tillfällig ring. Förhoppningen är ju att jag ska tåla min riktiga ring, och då kan jag ha den här på ett annat finger och alltid minnas den fina gesten

• Chicita

Vad kul Skrattande

Jättefin gest av din blivande make.
    Och bra smak verkar han ha både i smycken och blivande Fru Solig 

• CoG

:)

Vad härlig att du fick en ny ring då det inte funkade med den andra.

Svar på tråden Jag fick ny förlovningsring :-)