Fler som ska gifta sig Juli 2014?
NBFN Ja, ca 7000 skulle det landa på.. Känns om mycket då vår hittills dyraste lokal legat på 800€.. Trodde att en förening skulle vara billig, men tji fick ja..I det ingår ett helt hyfsat kök, stolar, bord, täljstensspis... Utsikt över en vik , klippor och sandstrand.. Fredag ca kl 17 till söndag kl 11.... Det är ju inte dyrt egentligen.. Inte då er lokal skulle bli ca 3000€... Grejjen e den att vi kommer samtidigt vara mitt i ett husbygge med stora lån.. Så det känns som vi vill lite snåla med hyran på lokalen...
Ca 3000€... Känns som väldigt mycket pengar... Här på andra sidan "potten" ligger hyrorna lite lägre tydligen... Gäller att prioritera nu då..
Hoppas du skulle få hjälp med ryggen.. Hade själv problem i vintras och känner av det ännu ibland.. Inte rolit. hoppas kirurgen kan ge svar
Hörde av "Jokern" igår.. Stället bokat varje lördag i juli 2014!! Redan!.. fick en smärre chock när jag kollade mailen i jobbet igår... Jag som trodde jag var ute i god tid... Tydligen väldigt populärt ställe..
Så.. Läget för oss... Vi bollar planeringen av bröllop och husbygge parallellt.. Blir att ta en redig funderare med lokalerna nu.. Lutar åt Muséområdet just nu.. Om vi inte får bidrag till nr 3 då vill säga... Smärtgränsen ligger på ca 500€ (5000kr)