Kan jag ha mina älskade med?! Hur många är för många?!?!
Jag känner mig helt varm i kroppen när jag tänker på att jag ska gifta mig med min stora kärlek och tillsammans med mina bästa tjejer!
Jag är otroligt lyckligt lottad som har många underbara tjejer som står mig nära. Så det blir nästan lite Amerikanskt över brudföljet. Det är inget jag strävat efter men jag kan inte tänka mig att vara utan dessa tjejer på vårt bröllop.
Jag har 6 tärnor men sen har jag 2 till vänner som jag verkligen skulle vilja ha med den dagen.. Jag vill inte vara utan dom men jag är så rädd att det ska se billigt ut... Jag har 3 systrar och 1 kusin som jag verkligen älskar så dom var självklara och sen har jag 4 stycken bästa tjejkompisar. Dom står mig alla riktigt nära så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Vi kommer att ha ett stort bröllop med 80-100 gäster.
När jag "valde" mellan mina 4 bästa kompisar så var tanken att eftersom 2 av dom sjunger som änglar så kände jag att dom 2 som inte sjunger kan vara brudtärnor och dom 2 som sjunger ingår i bröllopet genom att sjunga under vigseln. På så sätt ingår ju alla som är viktiga för mig men jag är rädd att dom ska ta det på fel sätt eller att jag ska sakna att ha dom som tärnor för dom 2 är mina äldsta vänner. Dom kommer bli "tvugna" att sjunga oavsett hur det blir, för dom har onormalt vackra röster. Det kanske låter som ett litet problem när man läser det här men för mig är det stort och jag känner mig helt vilsen.. Jag behöver verkligen era kloka råd brudar!!
Jag har lite bilder på stora bröllopsföljen som jag kan lägga in.
Den här bilden är nog min favorit förutom att jag stör mig på hur dom ställt brudtärnorna..
3 på ena sidan och 5 på den andra?!
När jag tittar på dom här bilderna ser det bara kärleksfullt ut och inte billigt..
Jag känner mig så kluven...