Inlägg från: David954 |Visa alla inlägg
  • David954

Studera ny utbildning och byta karriär?

Jag känner precis likadant ! Har studerat en utbildning på två år, blev klar sommaren 2013. Hade tankar på att söka in direkt men ändrade mig för att jag ville tjäna lite pengar. Fick en anställning sista oktober och har mått dåligt i stort sätt sedan dess (till och från) pga att jag ångrar mig något grymt att jag inte pluggade direkt, nu känns det så långt bort går varje dag och räknar ner tills jag kan söka och förhoppningsvis komma in. Jag har bara en provanställning fram till sista april så jag känner att jag kan inte ta upp det med arbetsgivaren innan dess, behöver ha kvar jobbet fram tills att skolan skulle börja. Tänker mig söka tjänstledigt för att ha en backup om det skulle vara så att jag inte kommer in eller att jag mot förmodan skulle ändra mig.

• David954

Känns skönt och veta att man inte är ensam om att känna att man valt fel. Jag har nästan ångest varje dag över jobbet (på grund utav att jag inte vill jobba med det jag gör) går bara och väntar på att få söka in till min utbildning och att få svar på antagningen. Skulle vara intressant att veta hur det gick för dig Tiger Lou .

Svar på tråden Studera ny utbildning och byta karriär?