Mellanlångt hår!
Har nån tips på frisyrer för mellanlångt hår? Hur hade ni/ska ni ha? Gärna bilder, hittar inget när jag googlar.
Både uppsatt och utsläppt.
Har nån tips på frisyrer för mellanlångt hår? Hur hade ni/ska ni ha? Gärna bilder, hittar inget när jag googlar.
Både uppsatt och utsläppt.
Jag undrar också
Jag gillar denna enkla men vackra uppsättning
Vad är mellanlångt hår? Jag som har till skulderbladen tycker att det är mellanlångt jämfört med när jag hade till korsryggen. Bara nyfiken så att jag kan lämna rätt råd om det behövs.
Jag har till axlarna och lite uppklippt.
Jag har till axlarna. Kommer ha denna frisyren. Ev kommer jag att sätta i lite extra hår. Men det går att göra den ändå. allt beror på hur stor "knut" man vill ha.
jag har inte ens till axlarna, en page som gär väl halvvägs ner på halsen.
Hade en klassisk svinrygg, inget löshår i alls utan frisören bara lyckades att få det att se tjockt och långt ut ändå :)
Jag provade på mig själv lite snabbt bara. Det går att göra med axellångt hår. Men jag har ifs ganska många hårstrån så det blir ganska mycket av det. Det finns flera olika företag som säljer löshår med clip-on. Jag köpte mina från danmark, men jag mins inte vad företaget heter just nu. Sedan finns rapunzel som ochså säljer. Ebay har en del också. Man får läsa om det är äkta eller syntethår. För att det ska gå att locka ska man välja äkta hår. vet att en del säger att det går att locka syntet med. Jag har aldrig provat.
Tack :) jo jag tyckte också det var superfint, och så var jag så förvånad över att hon lyckades få mitt hår att se ut som att det var så mycket mer än vad det annars är .