Augusti 2014!
Minsta antal är 250. Tycker det är lite för många. Blir nog att skruva ut och klippa och klistra lite tror jag.
Minsta antal är 250. Tycker det är lite för många. Blir nog att skruva ut och klippa och klistra lite tror jag.
Slutet på juli. Början på augusti. Då kommer vi börja dela ut dem.
Vi har samma datum.
Så här ser vår lokal ut.
Funkar det att bara ha stolsrosetter?
Lämnat in min ring för prisförslag, det saknas två stenar på den. De sulle även värdera den åt mig. Kommer få svar nästa v. Hoppas de va ett fynd när jag köpte den nu bara då. :) Och att det inte kostar allt för mycket att fixa den!
Ringen ser ni på min profilbild!
Vad spännande att vänta på ringen!
Jag köpte den på ebay. Ca 1500:- + tull och frakt på 650:-
En lokal guldsmed ska lämna kostnadsförslag. Får se vad det kostar om jag ber dem fixa den eller om jag går till nsta guldsmed och hör va de ska ha för den där.
Fick även reda på att man kunde lämna in gamla smycken( guld) för att betala en del av summan.
Vad kul!
Pnufs. Visst va det du som sökte knoppa lakan? Inte säkert, men vi kanske också behöver. Isf skulle vi ju kunna samordna. Och sedan sälja vidare. Då blir det ju inte så dyrt. ;)
Jag och en vän planerade in samma datum, så NEj det är inte för tidigt. Tur att hon kunde byta då det är vår 5 årsdag och vi gärna ville gifta oss just den dagen. Har även gäster från england så det är bra att va ute i god tid. Kommer ändå berätta för de flesta så då kan de lika väl få ett "save the date" kort samtidigt som man berättar.
Jag vet precis vilken modell jag vill ha. Sett den på bild, måste dock ut i affärern och prova liknande för att se om jag passar den modellen.
Marione:
Det finns många kinasidor där man kan maila en bild till dem så kan de sy upp din klänning åt dig. :)
Har köpt skor och börjat gå in dem här hemma...
Har också 1 år kvar. 9 augusti 2014 smäller det!
Vi har också 9 augusti. Då har vi varit tillsammans 5 år. kyrka och lokal bokad. Jag vet vilken klänning jag vill ha och färgtemat är pastell och rött
Vitt, beige, ljusrosa. så de pasar ihop med det röda.
Värdparet är även klart. de tyckte de sulle bli jättekul.
Tycker inte vi kommit SÅ långt, sambon är inte så engagerad så ligger ganska lågt med planeringen.
Färgtema är bestämt. Inte riktigt hur brudbuketter ska se ut. Kommer ha buffé som vi gör själva. På det sättet håller vi nere kostnaden för mat. Klänningen ör beställd via ebay så den blir också billig.