• TFW

Visa alla ringarna på båda dina händer -bildtråd

Hur ser era händer ut, till vardags och till fest? Matchar alla era smycken varandra, eller blandar ni material och stilar? Berätta gärna om ni har fler ringar som betyder något speciellt för er, förutom förlovningsring och vigselring..Vore spännande att få se! =)

• Svar på tråden Visa alla ringarna på båda dina händer -bildtråd
  • amerika

Kul tråd!
    Jag är inte mycket för smycken, så jag har bara förlovningsringen på mig, en enkel titanring. Det enda som ev är roligt med mina fingrar är väl att jag brukar måla mina naglar i olika färger som färgmatchar mina kläder... Ja, jag vet, det är lite nördigt, men det är det enda roliga jag har! Flört 

Dagens färg t ex:

• amerika

missade bilden.... här kommer den:

(min blivande som är utomlands en längre tid, brukar fråga vilken färg jag har på naglarna för han vet att jag byter varannan, var tredje dag. Så jag brukar skicka en bild av mina naglar t honom Tungan ute  det är ju egentligen ännu nördigare än att måla dem, men hur larvig blir man inte när man är förälskad? Jag frågar honom: vilken färg är bäst? Och han svarar: du är fin i alla färger!)

• TFW

amerika skrev 2013-04-11 14:00:40 följande:missade bilden.... här kommer den:(min blivande som är utomlands en längre tid, brukar fråga vilken färg jag har på naglarna för han vet att jag byter varannan, var tredje dag. Så jag brukar skicka en bild av mina naglar t honom   det är ju egentligen ännu nördigare än att måla dem, men hur larvig blir man inte när man är förälskad? Jag frågar honom: vilken färg är bäst? Och han svarar: du är fin i alla färger!) Kul! =)

• Teresa L

Favoritar denna tråden. :) Lägger upp en bild så fort jag gjort nåt åt mina hemska naglar. :P

Svar på tråden Visa alla ringarna på båda dina händer -bildtråd