• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Kittwn
    iQbee skrev 2014-02-25 16:47:29 följande:
    Jäte fin ring caisa Jag har en lika dan:)) HjÄLP:jag var på en konsultation igår för bruduppsättning och sminkning då hon sa att det ingår i priset men hon gjorde ingen uppsättning utan en lock och visade hur en sida kan vara hur jag ville luggen.. men ingen boll eller något och det är svårt att säga om man passar eller ej... ska jag ta upp det? Det var som sagt prat som man typ kunde ta på telefon.. hur ska det vara? Hon är jätte duktig men kag vill ju gärna prova innan... hur har ni gjort??
    Jag skulle absolut vilja prova hela uppsättningen och se hur det ser ut och känna hur de känns, innan bröllopsdagen! Så jag skulle säga ifrån
  • iQbee

Jo jag måste nog göra det för jag blir bara irriterad.. 😕

• LinaNordstrom
    iQbee skrev 2014-02-25 16:47:29 följande:
    Jäte fin ring caisa Jag har en lika dan:)) HjÄLP:jag var på en konsultation igår för bruduppsättning och sminkning då hon sa att det ingår i priset men hon gjorde ingen uppsättning utan en lock och visade hur en sida kan vara hur jag ville luggen.. men ingen boll eller något och det är svårt att säga om man passar eller ej... ska jag ta upp det? Det var som sagt prat som man typ kunde ta på telefon.. hur ska det vara? Hon är jätte duktig men kag vill ju gärna prova innan... hur har ni gjort??
    Ja det tycker jag du ska säga till om. Man vill ju veta hur slutresultatet blir! 

Min syster (som också är tärna) är frisör så hon kommer fixa mitt hår. Vi ska testa några gången innan och se vad som blir bäst, dock avskyr jag att blir pysslad med i håret är så jäkla håröm

Vi har inte köpt ringarna än nu måste man kanske ta tag i det nu? Och kanske man även borde gå till floristen..  Vi har inte heller valt musik till kyrkan, massor kvar att fixa känner mig lite stressad allt.
  • iQbee

Jo jag får ta och prata med henne.. Har ni ansökt om hindersprövning ännu? Tänkte göra det snart...

• Nokaro
    iQbee skrev 2014-02-26 14:41:53 följande:
    Jo jag får ta och prata med henne.. Har ni ansökt om hindersprövning ännu? Tänkte göra det snart...
    Vi postade iväg det idag! Samt papper om namnändring. Pirrig känsla i magen:)
  • Maria466

Vi fick tillbaka vår hindersprövning förra veckan med registrerat efternemnsbyte eller hur det nu stod

• jessi85

Min sambo ska först byta namn till sin mammas efternamn, sedan ska jag ta det namnet. Så jag antar att han först måste få beviljat namnbyte, och sen kan vi skicka in hindersprövningen och jag kan ansöka om att få ta hans nya efternamn?

• Nokaro
    Glad Ja herregud säger jag bara. Kan inte tänka på nåt annat än bröllop just nu. Haha
Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet