• Csve

JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

• Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • meandmylove

Jag letar efter bild på Blondinbellas placeringskort, men utan vidare resultat. Hittar dock ett placeringskort som det står "Ebba Von Sydow" på i Googles bild-sök. Det är ett enkelt strukturpapper vikt på mitten och utskriven på datorn/kalligrafi. Är det denna ni menar? Jag vill ha något enkelt, snyggt. Det får inte blir för mycket intryck eller ta för stor plats.

• Maj12

Googla: Blondinbella Bröllopsdukning ,så kommer det upp. Välj den översta. Den där hon själv lagt ut bilder på sin Bröllopsdukning. Där hittar ni bland annat en bild på bordsplaceringarna kort satt i en gaffel.

• Caisa
    Maj12 skrev 2014-03-05 00:38:45 följande:
    Googla: Blondinbella Bröllopsdukning ,så kommer det upp. Välj den översta. Den där hon själv lagt ut bilder på sin Bröllopsdukning. Där hittar ni bland annat en bild på bordsplaceringarna kort satt i en gaffel.
    Tack! Här är bilden: 

Länk: blondinbella.se/2014/01/brollopsdukningen/

• Caisa

Igår hämtade jag ut min ring. Beställd den 25e så det gick snabbt!

Ringen är Schalins Norrsken Virvla. Den kom i en liten träask med plats för en ring till, så blivandes hamnar nog där den med när vi köpt den. Är sååå nöjd, den är helt fantastiskt vacker och det går såklart inte att få en bild som gör den rättvisa, men här kommer två ändå. Medföljde gjorde även ett certifikat signerat av Schalins VD som intygar karat och kvalitet.

Rabatten på 10% hos Hedbergs guld som jag handlade av verkar fortfarande vara igång, rabattkoden är hgs10

• Caisa

Här är min förlovningsring. På bröllopsdagen flyttas den över till höger ringfinger. :)

• Nokaro
    tess skrev 2014-03-04 22:31:40 följande:
    Supersnygg!!!

Tack! Ja tycker jätte mycket om den! Man kan få den i både rött guld och vitt guld men den är allra finast i vitt.

På lördag ska vi gå och lägga in en beställning på den :)

• Nokaro

Nu ska jag iväg till sömmerskan med min klänning för finjustering och sedan blir det ett glas vin och bröllopsprat med min tärna! Ha en trevlig onsdag!

• Nokaro

Nu är klänningen inlämnad för sista justeringar och i helgen beställer vi ringen. Sen är det bordsplacerings dekorationer, festrprogram, vigselprogram, gästgåvor och annat smått och gott kvar:) Men så kul det är! 
    Precis klickat hem en näbbklänning till min dotter oxå:)
  • Kittwn
    meandmylove skrev 2014-03-03 22:13:19 följande:

Här är bild på brudklänningen jag beställt, den kommer om 1-2 veckor efter 8v tillverkning. Jag gifter mig gravid i v 33.

Dessa örhängena har jag köpt att ha till

Spanar på detta armbandet, tänkte nämnligen inte ha något halsband, vad tycker ni? värt 450kr?

Så fint! Allt ihop. Precis i min smak :) 
  • Kittwn

Min mamma har ringt och sagt att dom ringt från butiken och berättat att MIN klänning har kommit! Förhoppningsvis åker jag till Sverige nästa helg och någon gång under veckan efter kan jag i så fall åka och prova den. Längtar såå mycket!

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet