JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
2 månader och 26 dagar kvar till jag får visa mig som brud till min blivande make! Åh vad jag längtar!
Här är min klänning bakifrån samt mina skor:)
Här är min klänning bakifrån samt mina skor:)
6 juni är datumet för mig och min blivande make. =)
För vår del ligger planeringen på is. Vi har så mycket annat som vi vill hinna med så då är inte bröllopsplanerade prioriterat. Det är nog tur att vi har lagt bort mycket av ansvaret på andra. ;)
Nu är kostymen beställd :)
Började leta att göra lista och hittade tips om saker att ha med i ett akut-kit i en gammal tråd. Tyckte det var mycket bra tips så jag vill dela med mig av den =)
PACKA
Ja den som har gjort listan har lagt mycket tanke bakom den men skönt att ha nåt att utgå ifrån.
Jag kommer själv ta bort mycket och sedan dela in den i olika delar; sånt man behöver hela dagen, sånt som behövs vid fotografering och ev nån mer rubrik. Det jag kanske behöver hela dagen tänkte jag att min vän som ska vara med mig hela dagen får ta hand om eftersom jag inte heller ska ha nån väska. Sedan ställer vi det i ett av rummen där vi har vigseln och festen. Så det finns nära tillhands om det skulle mot förmodan behövas.
Det är inte jag som gjort listan, utan tog den från en gammal tråd, men jag gissar på att det är för att skydda kläningen från smuts på golvet. Själv kommer jag nog klä mig i lokalen för enkelhetensskull. Vi har stadsträdgården i närheten och dessutom en vacker vik i närheten av lokalen så bara onödigt att byta om hos frisören för min del. =)